Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia

Gmina Kąkolewnica Wschodnia ogłasza przetarg

  • Adres: 21-302 Kąkolewnica Wschodnia, Kąkolewnica Południowa 1B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 372-20-10 , fax. 0-83 372-20-49
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąkolewnica Wschodnia
    Kąkolewnica Południowa 1B 1B
    21-302 Kąkolewnica Wschodnia, woj. lubelskie
    tel. 0-83 372-20-10, fax. 0-83 372-20-49
    REGON: 03023755200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kakolewnica.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia w podziale na 2 części (zadania). Zadanie 1 - Budowa sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowościach: Olszewnica, Lipniaki, Mościska, Sokule oraz Kąkolewnica Północna i Miłolas, o długości sieci 30,577 km, długości przyłączy wodociągowych 9,579 km, liczbie przyłączy nowych i modernizowanych 312. Zadanie 2 - Budowa sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowościach: Grabowiec, Wygnanka, Przychody, Rzeczyca oraz Rudnik, Jurki i Turów, o długości sieci 33,411 km, długości przyłączy wodociągowych 11,314 km, liczbie przyłączy nowych 304
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie 1 - 50 000 zł, słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych; zadanie 2 - 50 000 zł, słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3) za roboty budowlane wykonane i odebrane zaakceptują zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur; 4) dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 300 000 zł; 6) dysponują środkami finansowymi (posiadają zdolność kredytową) w kwocie nie niższej niż: dla zadania 1 - 600 000 zł, dla zadania 2 - 600 000 zł; 7) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł każda, których przedmiotem było m.in. wykonanie sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej w odniesieniu do każdej części zamówienia; 8) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 9) spełnią warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Kosztorysy ofertowe. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 5, 6 i 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 i 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 600 000 zł dla każdej części, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 300 000 zł. 14. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł, których zakres obejmuje m.in. budowę sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 15. Dokument potwierdzający, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiada odpowiednie uprawnienia do pełnienia tej funkcji zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane. 16. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kakolewnica.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach