Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicach: W. Witosa, W. Reymonta, St. Żeromskiego, Kolejowej, Dwernickiego, Polnej w Stoczku Łukowskim

Miasto Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, plac Tadeusz Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7970001, 7970173 , fax. 0-25 7970073
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stoczek Łukowski
    plac Tadeusz Kościuszki 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 0-25 7970001, 7970173, fax. 0-25 7970073
    REGON: 71158239700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicach: W. Witosa, W. Reymonta, St. Żeromskiego, Kolejowej, Dwernickiego, Polnej w Stoczku Łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci grawitacyjnej z rur PVC średnicy 200mm o długości 905,5 m. Przykanaliki rur o średnicy 160mm o długości 458 m, Rurociąg tłoczny z rur PE 160 o długości 220m. Przepompownia ścieków- zbiornik prefabrykowany z kręgów żelbetowych średnicy 1500 z zasileniem energetycznym o długości 8m. Budowa sieci wodociągowej z rur PE 110 długości 896,5m, przyłączy wodociągowych z rur PE 40 w ilości 35 szt o długości 303,5m. Zakres robót podzielony jest na dwa etapy. Szczegółowo etapy opisane są w punkcie 4.4 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadania wiedzę i doświadczenie, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, 1.5 nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 1.6 spełnienia wymagań określone w SIWZ. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia lub dokumenty zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP zamawiający żąda załączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 oświadczenia o spełnieniu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielnie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SWIZ, 1.2 wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wymaganych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kopia uprawnień oraz zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów. Załącznik nr 5 do SIWZ, 1.4 Opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia nie powinna być mniejsza niż 500.000 zł. 2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, 2.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy PZP wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.stoczeklukowski.asi.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach