Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicach: Baonu Zośka, Palmowa, Agawy, Kaktusowa w Łomiankach

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Rolnicza 244
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7513504 , fax. 22 7517035
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o.
    ul. Rolnicza 244 244
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7513504, fax. 22 7517035
    REGON: 14011174500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicach: Baonu Zośka, Palmowa, Agawy, Kaktusowa w Łomiankach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicach: Baonu Zośka, Palmowa, Agawy, Kaktusowa w Łomiankach, w tym w szczególności polegająca na wykonaniu:a.sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicy oraz włączenie wybudowanej instalacji do miejskiej infrastruktury wodociągowej w ul. Warszawskiej w Łomiankach, składającą się z:Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 ?110 o długości łącznej około - 1784m, Odcinków odrzutów od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 ?40 o długości łącznej około - 495m, Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 ?90 od kolektora głównego do hydrantów o łącznej długości około - 34m, Zestawów hydrantowych - 17 szt. Węzłów zasuw wodociągowych - 6 szt. b.Budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z budową i uzbrojeniem urządzenia zbiornikowo-tłocznego w w/w ulicy oraz włączenie wybudowanych kolektorów ściekowych do miejskiej infrastruktury kanalizacyjnej w ul. Warszawskiej w Łomiankach, składającej się z:Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?200 klasa S o długości łącznej około - 1666m, Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U ?160 klasa S o długości łącznej około - 505m, Studni kanalizacyjnych ?425 - 63 szt. ,Studni kanalizacyjnych ?600 - 27 szt.,Studni kanalizacyjnych ?1200 - 9 szt., Pompowni ścieków sanitarnych ?1500 - 3 szt. , Przewodów tłocznych kanalizacyjnych PE 100 SDR 17 ?110 o długości łącznej około -143m, c. Odtworzenia nawierzchni dróg po przeprowadzonych robotach budowlanych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. d.Wykonanie systemu monitoringu dla pompowni ścieków wraz z utworzeniem stacji bazowej. Utworzenie systemu wizualizacji, w oparciu o system SCADA, w centralnej dyspozytorni zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków przy ul. Brukowej 2A w Łomiankach. Wykonawca jest zobowiązany do: a.Utworzenia zaplecza budowy na terenie Łomianek - blisko terenu budowy, na którym zlokalizowane będzie biuro budowy - czynne w godzinach trwania prac budowlanych. Biuro budowy ma się składać z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych dla co najmniej 6 osób i pomieszczenia przyjmowania interesantów. Biuro budowy ma być oznakowane i zlokalizowane w sposób umożliwiający swobodny dostęp z drogi publicznej. W godzinach pracy biura budowy Wykonawca zapewni urzędowanie osoby kompetentnej do udzielania informacji interesantom (mieszkańcom) w kwestiach dot. budowy (terminy, harmonogramy prac, postęp robót itp.). Lokalizacja biura budowy podlega zaakceptowaniu przez Zamawiającego. b.Przeprowadzenia rozruchu przepompowni ścieków. c.Odtworzenia nawierzchni dróg do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. d.Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym Wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatą przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. e. Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. f.Uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zakres robót został szczegółowo opisany jest w projekcie wykonawczym dla projektu budowlanego Zakres 5A - Łomianki Górne(ulice: Baonu Zośka, Palmowa, Agawy, Kaktusowa) Tom 1, 2, 3, 4. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z niniejszą SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000,00 zł -słownie:sto tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja-poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,c)kwotę gwarancji lub poręczenia,d)termin ważności gwarancji lub poręczenia,e)bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.),lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach 23 8009 0007 0012 3086 9001 0030 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr JRP-ZWIK-ZP-PN-B-01-04-2012-Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 1 (sekretariat JRP). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;d)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lomianki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach