Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami w Łucce Kolonii - III etap, Brzezinach i Szczekarkowie, gmina Lubartów oraz dostawa samochodu brygadowego

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
    REGON: 00054342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami w Łucce Kolonii - III etap, Brzezinach i Szczekarkowie, gmina Lubartów oraz dostawa samochodu brygadowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami o parametrach:sieć grawitacyjna śr.200 - 13370m, przyłącza - śr.160-200 - 9612m / 360szt, przewody tłoczne sieci ciśnieniowej śr.90-125 - 7178m, przewody tłoczne śr.63 na przyłączach - 1571m, przepompownie sieciowe z przyłączami elektroenergetycznymi - 18kpl, przepompownie lokalne z przyłączami elektroenergetycznymi - 15kpl. 2. System monitoringu przepompowni: jednostka centralna, 26 obiektów istniejących i 18 projektowanych (przepompownie i studnie pomiarowe przepływu ścieków) 3. Samochód brygadowy fabrycznie nowy: wywrotka z sześcioosobową kabiną, aluminiowymi otwieranymi burtami bocznymi i tylną, oraz demontowanym stelażem zabudowy skrzyni z plandeką, napęd 4x4, silnik wysokoprężny o mocy min. 85kW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium 100.000PLN (sto tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy: 1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali jedną lub więcej sieci kanalizacji ściekowej lub deszczowej, z przyłączami lub bez, o łącznej długości min. 30km, z czego długość sieci kanalizacyjnych min. 20km. 2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (kierowanie budową sieci kanalizacji) - 1 osoba, oraz min. 20 pracowników fizycznych, w tym 4 operatorów koparki; 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia: decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót; 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz referencje do wykonanych zamówień;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach