Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Zamch - Załom Mały i Podkolonia.

Gmina Obsza ogłasza przetarg

  • Adres: 23-413 Obsza, Obsza 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6891002 , fax. 084 6891002
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obsza
    Obsza 36 36
    23-413 Obsza, woj. lubelskie
    tel. 084 6891002, fax. 084 6891002
    REGON: 95036913200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obsza.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Zamch - Załom Mały i Podkolonia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Zamch - Załom Mały i Podkolonia o niżej podanym zakresie robót: 1. Kanały grawitacyjne PCV fi 200 - 4 562 mb 2. Rurociąg ciśnieniowy PEHD fi 110 - 724 mb 3. Pompownia ścieków - 1 szt 4. Przyłącza kanalizacyjne PCV fi 160 - 95 szt o długości 1656 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 20 000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p. z. p. tj: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie; 1.3 Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p. z. p 1.5 Wnieśli wadium przed upływem składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - załącznika Nr 1; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik Nr 2; 3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 8; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających oferty, o i ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed upływem składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się zadania o zakresie i wartości nie mniej jak 3 000 000,00 zł - załącznik Nr 3; 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń zał. Nr 7; 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik Nr 4; 11. Wykaz osób do kontaktu - zał. Nr 5; 12. Informacja na temat przeciętnej liczby osób zatrudnionych pracowników zał. Nr 6; 13 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obsza.bip.mbnet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach