Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i przyłączami w miejscowości Oseredek - III etap

Gminny Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 100
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 665 40 10 , fax. 0-84 665 40 10
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych
    ul. Tomaszowska 100 100
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 0-84 665 40 10, fax. 0-84 665 40 10
    REGON: 95120494700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i przyłączami w miejscowości Oseredek - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i przyłączami w miejscowości Oseredek - III etap w tym: -kanał grawitacyjny z rur PVC fi 160 mm-1 508,00 m, -kanał grawitacyjny z rur PVC fi 200 mm - 3 055,00 m, -rurociąg tłoczny z rur PE fi 90 mm - 1 670,00 m, - przyłącza kanalizacyjne z rur PVC fi 160 mm - 577,00 m, - studzienki kanalizacyjne betonowe fi 1000 mm - 14 szt. -studzienki inspekcyjne z tworzywa sztucznego fi 315 - 101 szt. -studzienki inspekcyjne z tworzywa sztucznego fi 425 - 107 szt. -pompownie ścieków - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości 20 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Niniejszy przetarg otwarty jest dla wykonawców (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którzy spełniają następujace warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: 1.1.1.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.2.posiadają aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: 1.2.1.wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 1500000,00 zł w okresie kolejnych 12 m-cy, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.2.2.dysponują niezbędnym personelem - kierownik budowy oraz kierownicy poszczególnych robót z uprawnieniami budowlanymi w branżach sanitarnej i elektrycznej. Kierownik budowy ponadto zrzeszony w Izbie Inżynierów Budownictwa. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: 1.3.1.posiadają środki finansowe lub zdolności kredytowe w wysokości co najmniej 1000000,00 zł, 1.3.2.posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną na dzień składania oferty. Od wybranego Wykonawcy Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał powyższego dokumentu z terminem ważności na okres nie krótszy niż termin wykonania umowy. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.Wykonawca lub Wykonawcy przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi następujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, 1.1.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.5.wypełnić druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartości nie mniejszej niż 1500000,00 zł w okresie kolejnych 12 m-cy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 1.1.6.wypełnić druk Personel kierowniczy przewidziany do zatrudnienia przy realizacji inwestycji ,w załączeniu odpisy uprawnień budowlanych. Od kierownika budowy wymagana przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane uprawnienia do wykonania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej, 1.1.7.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1000000,00 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.dokumenty potwierdzające. że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.2.1.dowód wniesienia wadium, 1.2.2.wypełnione kosztorysy ofertowe, 1.2.3.kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 1.2.4.wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 1.2.5.informacja ogólna o Wykonawcy, 1.2.6.zaakceptowany formularz umowy. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2. pod rygorem odrzucenia oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt.1.2.5. - informacja ogólna o Wykonawcy nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach