Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Klaudyn etap III i IV

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Klaudyn etap III i IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kanalizacyjnego we wsi Klaudyn gm. Stare Babice, etap III i IV. Zamawiający wydzielił dwie części w zadaniu. Część nr 1 składa się z następujących elementów systemu kanalizacyjnego: Na podstawie opracowania /Kanalizacja sanitarna dla wsi Klaudyn gm. Stare Babice, etap III/ - grudzień 2007 należy wykonać: Pompownię Ciećwierza - P2 Pompownię Straussa - P3 Pompownie Lutosławskiego 2 - P4 Odrzuty kanalizacji sanitarnej fi 160 w ilości ok. 196 szt. Odcinki grawitacyjne i ciśnieniowe kanalizacji sanitarnej zgodnie z tabelą zawartą w SIWZ część IIII (opis przedmiotu zamówienia) dla części nr 1. Uwagi do ww. opracowania: 1) Pompownie oraz wszystkie elementy sieci należy wykonać z materiałów opisanych w dokumentacji projektowej /Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Klaudyn - etap IV/. 2) Na głębokości powyżej 3,5 m należy zastąpić studnie fi 425 studniami fi 600 3) Na głębokości powyżej 2,5 m projektowane trójniki należy zastąpić studniami fi 425 4) Studnie węzłowe takie jak: S5, S27, S12, S16, S162, S68, S70, S170, S184, S177 należy wykonać jako betonowe fi 1200. Wszystkie studnie należy wykonać z wkładką typu Predl. 5) W przypadku kinet fi 425 innych niż przelotowe na kanale fi 315 należy zastosować studnie fi 600. Część nr 2 składa się z następujących elementów systemu kanalizacyjnego: Na podstawie opracowania / Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Klaudyn - etap IV/ - październik 2009 należy wykonać: Pompownię P1 Pompownię P2 Odrzuty kanalizacji sanitarnej fi160 w ilości ok. 87 szt. Przewierty sterowane pod rowem melioracyjnym 5 szt. Odcinki grawitacyjne i ciśnieniowe kanalizacji sanitarnej zgodnie z tabelą zawartą w SIWZ część IIII (opis przedmiotu zamówienia) dla części nr 2. Sumaryczne zestawienie robót do wykonania to: Przepompownie ścieków 5 szt. Kanały grawitacyjne fi 300 - ok.1441 metrów Kanały grawitacyjne fi 200 - ok.5212 metrów Kanały grawitacyjne fi 160 - ok.38 metrów Kanały ciśnieniowe fi 110 - ok.255 metrów Kanały ciśnieniowe fi 160 - ok.23 metrów Odrzuty kanalizacji grawitacyjnej fi 160 - 283 szt. 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Utworzenia zaplecza budowy w miejscowości Klaudyn gm. Stare Babice blisko terenu budowy, na którym zlokalizowane będzie biuro budowy - czynne w godzinach trwania prac budowlanych. a. Biuro budowy ma się składać z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych dla co najmniej 4 osób i pomieszczenia przyjmowania interesantów. b. Biuro budowy ma być oznakowane i zlokalizowane w sposób umożliwiający swobodny dostęp z drogi publicznej. c. W godzinach pracy biura budowy Wykonawca zapewni urzędowanie osoby kompetentnej do udzielania informacji interesantom (mieszkańcom) w kwestiach dot. budowy (terminy, harmonogramy prac, postęp robót itp.). d. Lokalizacja biura budowy podlega zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 2) Przeprowadzenia rozruchu przepompowni ścieków. 3) Odtworzenia nawierzchni dróg do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. a. Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatną przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. 4) Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 5) Uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: a. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w: - Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej Klaudyn Etap IV - październik 2009 r., - Projekt wykonawczy pompownie ścieków - październik 2009 r., - Projekt budowlano - wykonawczy /Kanalizacja sanitarna dla wsi Klaudyn gm. Stare Babice Etap III - Aktualizacja/ - grudzień 2007 r., - Projekt budowlany /Linie kablowe zasilania pompowni P1 i P2/ - październik 2009 r., - Projekt tymczasowego odwodnienia wykopu dla potrzeb budowy kanalizacji sanitarnej - wrzesień 2009 r., - Projekt prac geologicznych - styczeń 2003 r., - Dokumentacja geotechniczna dla potrzeb projektu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klaudyn , gm. Stare Babice - sierpień 2009 r., - Profile podłużne - kanalizacja sanitarna tłoczna (nr rys. PK7) - Klaudyn etap IV - Projekt wykonawczy Klaudyn IV sieci sanitarne - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. b. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. c. Wszystkie rury i kształtki PVC-U mają być łączone za pomocą uszczelek typu FORSHEDA 582 lub równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 150 000,00 zł [słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: /zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. 21. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach