Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Strzeleckiej i Poznańskiej w Pniewach

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Strzeleckiej i Poznańskiej w Pniewach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotu zamówienia są roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z dokumentacją projektową w ul. Strzeleckiej i Poznańskiej w Pniewach , a także inne prace np. przygotowawcze, porządkowe, wykonanie projektu tymczasowego oznakowania robót , oznakowanie robót, prace geodezyjne, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zapewnienie uprawnionej osoby do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Zamawiający wymaga uzyskania stopnia zagęszczenia 0,98 zasypu wykopów prowadzonych w pasach drogowych i pod chodnikami. W ramach przedmiotu zamówienia należy, do czasu odbioru wykonanych robót, przedstawić wyniki dziesięciu pomiarów stopnia zagęszczenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. UWAGA: Niezależnie od zapisów przedmiaru robót dotyczących rozbiórki i odtworzenia konstrukcji jezdni wymaga się aby na odcinku pomiędzy studniami S1 i S9 rozebrać i odtworzyć konstrukcję jezdni w pasie o szerokości połowy jezdni tj. 3,00 m od krawężnika do osi jezdni. Przy przejściach przez jezdnię rurociągiem prostopadle do osi jezdni rozebrać i odtworzyć konstrukcję jezdni w pasie o szerokości 1,00 m. Na odcinku od studni S7 do S74 zamiast odtworzenia konstrukcji jezdni należy wykonać nawierzchnię z drobnego gruzu betonowego z pospółką. Do robót odtworzeniowych należy zastosować mieszankę betonu asfaltowego standard II. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert wadium nie zostanie wniesione, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 SIWZ - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 SIWZ, szczegółowych specyfikacji technicznych - załącznik nr 2 SIWZ i przedmiaru robót - załącznik nr 3 SWIZ; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego; - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne - kopia uprawnień budowlanych poświadczona za zgodność z oryginałem - kopia zaświadczenia z izby samorządu zawodowego poświadczona za zgodność z oryginałem - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 6 SIWZ, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. -wymaga się, aby Wykonawca zrealizował bez żadnych zastrzeżeń w latach 2006 - 2009 przynajmniej dwie umowy na wykonanie kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda spełnienie niniejszego wymagania należy potwierdzić oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ wraz z kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach