Przetargi.pl
Przewozy szkolne na lata 2009-2010 do Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dusznikach

Wójt Gminy Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, ul. Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2919075, 2919400 , fax. 061 2919131
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Duszniki
    ul. Sportowa 1 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2919075, 2919400, fax. 061 2919131
    REGON: 53311090963541
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy szkolne na lata 2009-2010 do Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dusznikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci do Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dusznikach oraz odwozy z miejscowości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w roku szkolnym 2009-2010. Dzieci dowożone będą z miejscowości : Niewierz, Zakrzewko, Duszniki, ul. Chełmińska i OHKN, Wilczyna, Młynkowo. Dzienny przebieg kilometrów na poszczególnych trasach wynosi 148,6 km. Wykonawca na każdej trasie zapewnia opiekuna. Więcej szczegółów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) spełniają warunki określone w niniejszym SIWZ 1.2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w świadczeniu usług przewozów pasażerskich - rocznie nie mniej jak 20.000 km - wykaz wg wzoru w SIWZ 2) Wykonawca zapewnia opiekę osoby dorosłej , zgodnej z wymaganiami zał. nr 1 do SIWZ podczas przewożenia uczniów. 3) Autobusy przewożące dzieci powinny być sprawne technicznie , posiadające aktualne badania techniczne, ubezpieczenie , wyposażone w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia. Wykonawca odpowiada za czystość i porządek w autobusie. 4) Wykonawca powinien dysponować 2 autobusami Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy pzp o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu ,zgodnie z art.44 ustawy Pzp i ze wzorem zał. Nr 3 SIWZ (jeżeli podmiot nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to do oświadczenia dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dot. podwykonawców.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób 5) licencja, o której mowa w art.5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007r. Nr 125,poz.874 ze zm.) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 4) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przewozy osób w ilości co najmniej 20.000 km rocznie z potwierdzeniem ,że usługi zostały wykonane należycie - wykaz wg wzoru w SIWZ 5) Wykaz taboru autobusowego, którym wykonawca będzie realizował zamówienie z określeniem marki pojazdu, roku produkcji, z aktualnymi badaniami technicznymi, dołączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach