Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kramsk w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 063 2470311
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 063 2470311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl/bip.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kramsk w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów w okresie od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 roku na terenie Gminy Kramsk. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego realizowane będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na podstawie biletów miesięcznych. 3. Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów do następujących placówek oświatowych: Gimnazjum w Kramsku, ul. Konińska 20, Zespołu Szkół w Wysokiem 15, Szkoły Podstawowej w Kramsku, ul. Konińska 18, Szkoły Podstawowej w Anielewie 4, 5. Miejscowości, ilości uczniów i orientacyjne długości tras dowozów uczniów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Ostateczny przebieg tras oraz godziny dowozów Wykonawca ustala z Dyrektorem danej placówki oświatowej oraz Zamawiającym. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia roboczego do dyspozycji Zamawiającego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. nr 125, poz. 874 ze zm.). 7. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy. 9. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. 10. W trakcie trwania roku szkolnego, w wyniku zmiany harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków. 11. Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Do obowiązków opiekuna należy w szczególności: a) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wsiadania do autobusu, b) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie jazdy, c) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wysiadania z autobusu, jak i przy przechodzeniu przez drogę po wyjściu z autobusu,. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie (autobusie) był opiekun. Kierowca autobusu nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. 12. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla uczniów na określonej trasie. 13. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem. 14. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia: a) ilość uczniów dziennie - 470 uczniów, b) dni dowozów w okresie od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 roku - 190 dni, a) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej - 102 600 km, podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania. 15. Przewidywane w pkt. 14 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 20 nie skutkują zmianą w miesięcznej wartości zobowiązania biletu. 16. Dowozy szkolne nie mogą rozpocząć się wcześniej niż na godzinę przed zajęciami dydaktycznymi oraz przywiezione do szkół nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem , a rozwiezienie uczniów nie może kończyć się później niż 1 godzina po zakończeniu zajęć dydaktycznych opiekuńczych i wychowawczych. 17. Według Zamawiającego utrzymanie regularnych połączeń komunikacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaga jednoczesnego kursowania 6 autobusów dla dowozów. 16. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu biletów miesięcznych , tj. cena 1 biletu miesięcznego oraz ilość uczniów dla których zostały zakupione bilety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu rezerwowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kramsk.pl/bip.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach