Przetargi.pl
budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Karczmiskach I Kolonia i budowa drogi gminnej nr 108031 L Karczmiska I Kolonia o długości 0+758,98 km

Urząd Gminy w Karczmiskach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-310 Karczmiska, Karczmiska 306
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8287026 , fax. 081 8287026 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karczmiskach
    Karczmiska 306 306
    24-310 Karczmiska, woj. lubelskie
    tel. 081 8287026, fax. 081 8287026 w. 25
    REGON: 00053525000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Karczmiskach I Kolonia i budowa drogi gminnej nr 108031 L Karczmiska I Kolonia o długości 0+758,98 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn. 1. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W KARCZMISKACH I KOLONIA 2. BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108031L KARCZMISKA I KOLONIA O DŁUGOŚCI 0+758,98 KM Zakres prac obejmuje: Zadanie 1 1.Kolektor
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, które dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 27 000 zł, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) z następującym podziałem: Zadanie 1 - 11 000 zł Zadanie 2 - 16
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot oferty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie występujące, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 7) Zamawiający wymaga, aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane w szczególności Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci kanalizacyjnych dla zadania 1 lub w specjalności drogowej dla zadania 2 oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez zbadanie: - kompletności oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 PZP), - kompletności oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1 i 2 PZP), - dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę - ocena spełniania warunków określonych powyżej będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ b) aktualny wpis (odpis) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający imię i nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być przedłożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, c) zaświadczenie o nadanym numerze identyfikacyjnym REGON - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, e) oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) w sytuacji Wykonawców nie będących Wykonawcami krajowymi - zamiast zaświadczeń - inne dokumenty funkcjonujące na terenie siedziby Wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, g) Wykaz robót budowlanych wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ, h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z załącznikami stwierdzającymi że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierowników robót i aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. i) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 7 do SIWZ), wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie powyższym, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ określi wykaz wymaganego sprzętu, j) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia co najmniej 25% wartości brutto oferty. k) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, l) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ: przedmiar robót m) Podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 8 do SIWZ. W przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże w ofercie tą część. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6 od a) do e) Specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (pełnomocnika), pozostałe dokumenty przez pełnomocnika; b) W przypadku wyboru oferty przez Zamawiającego za najkorzystniejszą podmioty zobowiązane są do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed podpisaniem umowy; c) Oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o którym mowa w lit. a) i pkt 2), o ile taka reprezentacja wynika z umowy o współpracy, Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (pełnomocnika); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karczmiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach