Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Strzody - Wróblewskiego, Kolektor P

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537411 , fax. 032 4537410
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 032 4537411, fax. 032 4537410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Strzody - Wróblewskiego, Kolektor P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej - kolektor P w rejonie ulicy Marcina Strzody w Rydułtowach. Przedmiotowy kolektor wykonany zostanie z rur ? 200 PVC kl. S SDR 34 i zapewniał będzie grawitacyjne odprowadzenie ścieków z budynków. 2. Teren, na którym realizowana będzie w/w inwestycja stanowi obszar zabudowany budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi wolnostojącymi. 3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót w zakresie robót związanych z budową kolektora P. 4. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 5. Zobowiązuje się Wykonawcę do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. Zasady i formy wnoszenia wadium określa SIWZ oraz ustawa Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w ramach tego warunku: 2a wykonali co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 120 000,00 zł każda. 2b dysponują lub będą dysponować, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającym wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w ramach tego warunku 3a wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. 5. przeprowadzą wizję lokalną w terenie i zapoznają się z przedmiotem zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz dla potwierdzenia, iż nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 1; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - załącznik 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4; e) oświadczenie stanowiące o tym, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik 5; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (warunki szczegółowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 lit. a - b SIWZ) należy dołączyć: f) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełnić wg wzoru na załączniku nr 6; Za 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 120 000,00 zł każda; g)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7. Należy również dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającą wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. g Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował -załącznik 8 (dołączyć, o ile dotyczy, nie utożsamiać z podwykonawstwem), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którym mowa w rozdziale VI ust.3 lit. a SIWZ Wykonawca przedstawi: i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia swojej działalności na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.- załącznik 9; W celu potwierdzenia spełnienia warunku przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie Wykonawca dołącza do oferty: j) oświadczenie, iż dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zapoznał się z przedmiotem zamówienia - wg załącznika nr 10; Ponadto do oferty należy dołączyć dodatkowe dokumenty, które nie stanowią potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lecz są w nim obligatoryjnie wymagane bez możliwość ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy (nie dotyczy pełnomocnictwa): k) dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w kasie Urzędu Miasta Rydułtowy - załącznik nr 11; l) pełnomocnictwo (wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika (dołączyć własny dokument, jako załącznik 12, jeśli dotyczy). Uwaga pełnomocnictwo musi zawierać zakres upoważnienia tj. wskazanie do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony). 3. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust. 1 lit. b - e przedkładają wszyscy wspólnicy spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej oraz powinno mieć określony zakres. Należy dołączyć własny dokument jako załącznik nr 12. 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres. Należy dołączyć własny dokument jako załącznik 12. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VII z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 lit. b-e, składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider) w imieniu całego konsorcjum. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ ust.1 lit. f-h, ale spełnienie warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum. Podobnie odnośnie warunków finansowych (rozdział VII SIWZ lit. i). 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 lit. b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę zagranicznego, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII ust. 5 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa SIWZ w rozdz. VII ust.5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SWIZ ust.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach