Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. WIŚLANEJ W ŁOMIANKACH SYGNATURA SPRAWY: ZWIK/17/04/2016/RB-PN

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Rolnicza 244
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7513504 , fax. 22 7517035
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o.
    ul. Rolnicza 244 244
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7513504, fax. 22 7517035
    REGON: 14011174500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAMAWIAJĄCY SEKTOROWY - SEKTOR WODNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. WIŚLANEJ W ŁOMIANKACH SYGNATURA SPRAWY: ZWIK/17/04/2016/RB-PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY WIŚLANEJ W ŁOMIANKACH SYGNATURA SPRAWY: ZWIK/17/04/2016/RB-PN 41.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na: 41.1.1.Budowie sieci wodociągowej wraz z armaturą w ulicy Wiślanej oraz włączenie wybudowanej sieci do miejskiej infrastruktury wodociągowej w Łomiankach. 41.1.2.Budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z uzbrojeniem oraz włączenie wybudowanej sieci do miejskiej infrastruktury kanalizacyjnej w Łomiankach. 41.1.3.Odbudowaniu nawierzchni dróg i terenów prywatnych po przeprowadzonych pracach wodociągowo - kanalizacyjnych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót, ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych, zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stosownych pozwoleniach na zajęcie pasa drogowego dla odpowiednich ulic. 41.1.4.Wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 41.2. Wybudowanie sieci wodociągowej w ul. Wiślanej w Łomiankach: 41.2.1.sieci wodociągowej wraz z armaturą w ulicy Wiślanej w Łomiankach, składającej się z: 41.2.1.1.Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 ?225 o długości łącznej około - 551,0 m, 41.2.1.2.Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 ?110 o długości łącznej około - 421,5 m (w tym około 60,0 m metodą bezwykopową w rurze osłonowej), 41.2.1.3. Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 ?40 o długości łącznej około - 323,5 m (w tym około 219,0 m metodą bezwykopową w rurze osłonowej), 41.2.1.4. Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 ?90 od przewodu głównego do hydrantów o łącznej długości około - 5,5 m, 41.2.1.5.Zestawów hydrantowych - 9 szt. 41.2.1.6.Zasuw wodociągowych liniowych DN100 - 11 szt. 41.2.1.7.Zasuw wodociągowych liniowych DN200 - 9 szt. 41.2.1.8.Zasuw domowych ?32 - 45 szt. UWAGA! Z przedmiotu zamówienia wyłączone zostały odcinki sieci: - PE 100 SDR 17 ?225 od Tr15 do Ł5, - PE 100 SDR 17 ?160 od Tr16 do ZŁ8, - PE 100 SDR 17 ?250 od Tr1 do Gr2. Długości odcinków sieci podane w podpunkcie 1) będące przedmiotem zamówienia uwzględniają powyższe wyłączenia. 41.2.2.sieci kanalizacji grawitacyjnej w ulicy Wiślanej w Łomiankach, składającej się z: 41.2.2.1.Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?200 klasa S o długości łącznej około - 926,5 m (w tym około 66,0 m metodą bezwykopową w rurze osłonowej), 41.2.2.2.Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U ?160 klasa S o długości łącznej około -353,0 m (w tym około 234,0 m metodą bezwykopową w rurze osłonowej), 41.2.2.3. Studni kanalizacyjnych ?600 - 27 szt. 41.2.2.4. Studni kanalizacyjnych ?1200 - 1 szt. 41.2.2.5. Studni kanalizacyjnych ?1000 - 3 szt. 41.2.2.6. Studni kanalizacyjnych ?425 - 12 szt. UWAGA! Z przedmiotu zamówienia wyłączone zostały odcinki sieci: PVC-U ?200 od S14 do S19, Długości odcinków sieci podane w podpunkcie 2) będące przedmiotem zamówienia uwzględniają powyższe wyłączenia. 41.3. Warunki szczególne oraz uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w poniższych dokumentach: 41.3.1.Dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej, 41.3.2.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 41.3.3.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 41.3.4.Zamówienie musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, specyfikacją materiałową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 41.4. Materiały i urządzenia równoważne: 41.4.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o ile: 41.4.1.1. zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji technicznej, 41.4.1.2. będą kompatybilne z istniejącymi elementami; 41.4.2. Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 41.4.3. Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne pod względem parametrów technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych. 41.4.4. Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia. Sam fakt, iż wskazuje nazwy producentów w postaci np. typu. nie zamyka możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o ile, zgodnie z dyspozycją art. 29 ustawy, będą one równoważne do wskazanych w dokumentacji technicznej. 41.4.5. Badanie równoważności zaproponowanych przez wykonawcę materiałów zamiennych (w stosunku do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej) odbywać się będzie wyłącznie na etapie prowadzenia procedury przetargowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości zamiany, wskazanych w dokumentacji technicznej, materiałów po podpisaniu umowy z Wykonawcą (wyjątkiem są sytuacje, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy z Wykonawca - zgodnie z warunkami zmiany przewidzianymi przez Zamawiającego w umowie). 41.5. Roboty zamienne: 41.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. 41.5.2. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: 41.5.2.1. nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 41.5.2.2. powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału); 41.5.2.3. wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego aczkolwiek nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 195 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18. Wymagania dotyczące wadium: 18.1. WYSOKOŚĆ WADIUM Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 35 000,00zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych i 00/100) 18.2. TERMIN WNIESIENIA WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 18.3. FORMA WNIESIENIA WADIUM Wadium może być wniesione w następujących formach: 18.3.1. pieniądzu, 18.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 18.3.3. gwarancjach bankowych, 18.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 18.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r.,Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 18.4. MIEJSCE I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM 18.4.1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach 23 8009 0007 0012 3086 9001 0030 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZWIK/17/04/2016/RB-PN Należy pamiętać, że wadium w formie pieniężnej będzie wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 18.4.2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy przedłożyć oryginał lub kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty. 18.4.3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w a rt. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w a rt. 25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem d) kwotę gwarancji / poręczenia, e) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; f) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 18.4.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 1 ( Sekretariat JRP). Dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 18.4.5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby zostało ono wniesione przez wszystkich członków konsorcjum lub zawierało informację, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. 18.4.6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w postaci pieniądza, wraz z potwierdzeniem przelewu lub dowodem wpłaty należy złożyć dokument (np. oświadczenie) potwierdzający, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. Powyższe może również wynikać z pełnomocnictwa, bądź z umowy konsorcjum. 18.5. ZWROT WADIUM 18.5.1. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 18.6.1. 18.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 18.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 18.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 18.5.1. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 18.5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 18.6. UTRATA WADIUM 18.6.1. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 18.6.1.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 18.6.1.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 18.6.1.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w a rt. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w a rt. 25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.6.1.4. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.6.2. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadialną zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-lomianki.pl / zakładka przetargi 2016 - zgodnie z ustawą PZP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach