Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Sobieskiego, Borzęcin Duży, Topolin

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Sobieskiego, Borzęcin Duży, Topolin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kanalizacyjnego we wsi Borzęcin Duży, Wierzbin, Topolin. System kanalizacyjny został podzielony na dwie części: 1) Część nr 1 składa się z: a. rurociągów kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?400 długości około 341 m, b. rurociągów kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?315 długości około 304 m, c. rurociągów kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?200 długości około 519 m, d. odrzutów sieci od kolektora głównego do granicy nieruchomości gruntowych PVC-U ?160 długości około 32 m, e. studni rewizyjnych ?425 i ?600, f. studni włazowych ?1000, g. studni włazowych żelbetowych ?1200, h. studni rozprężnych żelbetowych ?1200, i. przecisków sterowanych ?559, ?406, ?323.9, - zakres robót dla części nr 1 szczegółowo opisany jest w projekcie wykonawczym Tom I - zlewnia pompowni głównej Borzęcin. 2) Część nr 2 składa się z: a. rurociągów kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?200 długości około 544 m - zlewnia pompowni P5, b. rurociągów kanalizacji grawitacyjnej PVC-U ?200 długości około 1127 m - zlewnia pompowni P4, c. odrzutów sieci od kolektora głównego do granicy nieruchomości gruntowych PVC-U ?160 długości około 16 m - zlewnia pompowni P5, d. odrzutów sieci od kolektora głównego do granicy nieruchomości gruntowych PVC-U ?160 długości około 69 m - zlewnia pompowni P4 e. przewodów tłocznych kanalizacyjnych PE ?125 długości około 75 m - zlewnia pompowni P5, f. przewodów tłocznych kanalizacyjnych PE ?125 długości około 280 m - zlewnia pompowni P4, g. studni rewizyjnych ?425 i ?600, h. studni włazowych ?1000, i. studni włazowych żelbetowych ?1200, j. studni rozprężnych żelbetowych ?1200, k. przecisków sterowanych ?219.1 i ?323.9, l. pompowni sieciowych P4 i P5, - zakres robót dla części nr 2 szczegółowo opisany jest w projekcie wykonawczym Tom II - zlewnia pompowni P5 i Tom III - zlewnia pompowni P4. Uwaga: Odcinek A1.5 -A6.1 został nieprawidłowo położony. Wymaga demontażu i ponownego ułożenia. W miejscu włączenia do istniejącego kanału (W1-ASR2) rura DN 400 na długości ok. 3 m ułożona została z przeciwspadkiem, w związku z tym wymaga poprawienia. Wszystkie rury i kształtki PVC-U mają być łączone za pomocą uszczelek typu FORSHEDA 582 lub równoważnych. Niżej wymienione odcinki sieci kanalizacji sanitarnej nie stanowią przedmiotu zamówienia: C8.1-C7.4 L=26,93, C2.3-C2.4 L=41,27,C2.6-C2.7 L=56,05, C3.1-C3.2 L=19,30, C3.1-C4.1 L=11,1, C7.10-C7.11 L=5,96, C7.8-C10.1 L=2,5, C9.2-C9.3 L=26, B1.13-B1.14 L=38,96, C2.1-C2.2 L=59,92, C2.4-C2.5 L=58,72, C2.7-C2.8 L=45,53, C3.2-C3.3 L=23,72, C7.8-C7.9 L=28,67, C7.11-C7.12 L=40,17, C10.1-C10.2 L=54,39, C9.3-C9.4 L=41,34, B1.14-B1.15 L=53,29, C2.2-C2.3 L=50, C2.5-C2.6 L=50, C2.8-C2.9 L=61,34, C3.3-C3.4 L=29,28, C7.9-C7.10 L=48,28, C7.12-C7.13 L=43,08, C9.1-C9.2 L=35,51, B1.13-B5.1 L=24,22, B1.15-B1.16 L=32,19 Długość całkowita powyższych odcinków L=1007,54 m Odrzut boczny C9.2 L=3,5 Odrzut boczny C9.2 L=1,5 Odrzut boczny C9.3 L=3,5 Długość całkowita powyższych odcinków L=8,5 m C8.1-C8.2 i A3.10-A3.11 - około 27mb A1.2-A1.3 - około 24mb Przewód tłoczny od P4.6 - około 60 mb 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Utworzenia zaplecza budowy na terenie wsi Borzęcin Duży lub Wierzbin blisko terenu budowy, na którym zlokalizowane będzie biuro budowy - czynne w godzinach trwania prac budowlanych. a. Biuro budowy ma się składać z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych dla co najmniej 6 osób i pomieszczenia przyjmowania interesantów. b. Biuro budowy ma być oznakowane i zlokalizowane w sposób umożliwiający swobodny dostęp z drogi publicznej. c. W godzinach pracy biura budowy Wykonawca zapewni urzędowanie osoby kompetentnej do udzielania informacji interesantom (mieszkańcom) w kwestiach dot. budowy (terminy, harmonogramy prac, postęp robót itp.). d. Lokalizacja biura budowy podlega zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 2) Przeprowadzenia rozruchu przepompowni ścieków. 3) Odtworzenia nawierzchni dróg do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. a. Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym Wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatą przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. 4) Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 5) Uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: - Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. - Zamówienie musi być wykonane zgodnie z niniejszą SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000,00 zł [słownie: sto tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach