Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Starej w Orzeszu-Mościskach

Gmina Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248800 , fax. 032 3248826
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 3248800, fax. 032 3248826
    REGON: 00052734500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Starej w Orzeszu-Mościskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Starej w Orzeszu-Mościskach z rur PVC-U o średnicach fi 200-500 oraz betonowych WIPRO - fi 400-500, o łącznej długości 318 mb zgodnie z dokumentacją projektową (zał. Nr 8 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 9 do SIWZ) 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę za wyjątkiem odcinka D4 do istn. kanalizacji o średnicy 300 mm, dł 13.5m b) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, w tym robót ulegających zakryciu przed ich zakryciem c) renowację istniejących rowów odwadniających (wyprofilowanie skarp i obsianie trawą) d) przywrócenie nawierzchni asfaltowej oraz tłuczniowej drogi po zakończonych robotach budowy sieci kanalizacji e) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), f) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas robót i uzyskanie jego zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Mikołowie g) oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu wymienionym w pkt f h) przekazanie frontu robót nastapi po przedłożeniu Inwestorowi zatwierdzonego projektu organizacji ruchu oraz planu BIOZ. i) prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojazd do własnych posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano j) usuwanie wszelkich kolizji nie wymienionych w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty k) uwzględnienie uwag zawartych w uzgodnieniach branżowych l) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych m) w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni jezdni ul. Starej poza trasą budowy kanalizacji, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego n) dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia oraz rzędnych posesji przy bramach o) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 4. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 9.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dni 21.06.2013 do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz03_13.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach