Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od wsi Lichnówki do drogi powiatowej w kierunku Szymankowa

Gmina Lichnowy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712723 , fax. 055 2712723
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lichnowy
    ul. Tczewska 6 6
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712723, fax. 055 2712723
    REGON: 17074784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichnowy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od wsi Lichnówki do drogi powiatowej w kierunku Szymankowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje budowę ścieżki pieszo - rowerowej o szerokości 2,5 m i łącznej długości ok. 4145 m. Ścieżka zaczyna się we wsi Lichnówki i biegnie wzdłuż drogi powiatowej, przez wieś Lichnówki i dalej w kierunku Nowego Stawu. Po drodze przecina drogi zarówno gminne jak i powiatowe, w kilometrach: 0 + 168,50 - droga powiatowa nr 2917G, 0 + 817,00 - droga gminna Lichnówki - Lichnowy, 1 + 308,50 - droga powiatowa nr 2340G, 1 + 450,60 - droga powiatowa 2337 G, 1 + 533,00 - droga gminna, ul. Lachowicza. W km 0 + 449,20 zaprojektowano korektę geometrii zjazdu przecinającego planowaną inwestycję. Przełożoną nawierzchnię na długości ok 25 m przewidziano z nawierzchni żwirowej. Zakres robót obejmuje także przestawienie istniejących ławek oraz wybudowanie dwóch zatoczek rowerowych wraz z ławkami oraz stojakami do rowerów w km ok. 1+600. Konstrukcja nawierzchni dla ścieżki pieszo - rowerowej: 4 cm - nawierzchnia bitumiczna - warstwa ścieralna (1.5 m kolor czerwony, 1 m kolor szary), 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 10 cm - warstwa odsączająca z piasku, Konstrukcja nawierzchni dla wzmocnienia zjazdów: 8 cm - kostka betonowa, 3 cm - podsypka piaskowo - cementowa, 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego, Konstrukcja nawierzchni dla odbudowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych, w miejscach demontażu szyn kolejowych 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, geokompozyt, 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia z wyłączeniem nadzoru inwestorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 22.02.2010r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wniesienie wadium. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 2.W celu wykazania spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego (np. referencji), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodnie z załączonym wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) - wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości min. 450 000,00 zł brutto, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonania przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załączonym wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - wymagane jest wykazanie zatrudnienia co najmniej 1 osoby, która posiada kwalifikacje z branży drogowej do zajmowania danego stanowiska Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji czynności zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia jako integralnej części oferty także następujących dokumentów dotyczących tych podmiotów: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu - zgodnie z formularzem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. W przypadku o którym mowa w ust. 3 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach