Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w Mściszewicach

Gmina Sulęczyno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-320 Sulęczyno, ul. Kaszubska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 685 63 63 , fax. 58 685 63 98
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulęczyno
    ul. Kaszubska 26 26
    83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie
    tel. 58 685 63 63, fax. 58 685 63 98
    REGON: 00054862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w Mściszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy hali widowiskowo - sportowej 18x40. Obiekt zaprojektowano na potrzeby prowadzenia lekcji wychowania fizycznego. Hala może spełniać funkcje sportowe, kulturalne lub oświatowe, w zależności od odbywających się w niej spotkań. Budynek hali widowiskowo - sportowej 18x40 zaprojektowano zgodnie z decyzją celu publicznego. Zmiany architektoniczne w stosunku do projektu gotowego dotyczą: - została wydzielona w budynku hali dodatkowa klatka schodowa ze względu na przepisy przeciwpożarowe, - w wyniku wydzielenia klatki schodowej uległo zmianie rozmieszczenie i powierzchnia pomieszczeń na parterze oraz zmniejszeniu uległo pomieszczenie techniczne na piętrze, - przesunięto otwór okienny i zaprojektowano dodatkowy otwór drzwiowy. Zmiany konstrukcyjne w stosunku do projektu gotowego: - zaprojektowano żelbetową klatkę schodową, - zaprojektowano dodatkowy fundament pod projektowaną ścianę osłonową wewnętrzną z betonu komórkowego M600 gr. 24cm, - zaprojektowano dodatkowe nadproża prefabrykowane L-19, - przesunięciu ulega słup pionowy rusztu żelbetowego w ścianie zewnętrznej. Kolorystyka elewacji bez zmian, zgodnie z projektem gotowym. Przegrody budowlane poziome i pionowe, materiały wykończeniowe pozostają bez zmian, zgodnie z projektem typowym. Szczegółowe informacje dotyczące całości konstrukcji obiektu oraz sposobu jego posadowienia znajdują się w projekcie gotowym hali widowiskowo - sportowej 18x40. Instalacje hali sportowo-widowiskowej bez zmian. Dach zaprojektowano jako dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachowej 36,4% z płyt dachowych typu sandwich z wypełnieniem pianką poliuretanową grubości 12cm. Dojazd i dojście do budynku istniejącą drogą wewnętrzną z drogi gminnej. Obiekt podłączony będzie do istniejących przyłączy zlokalizowanych na terenie działki (elektroenergetycznego, wodociągowego i kanalizacyjnego). Wody opadowe odprowadzane będą na terenie działki w sposób niezmieniający warunków gruntowo - wodnych sąsiednich działek. Ogrzewanie budynku z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku szkoły, włączenie do istniejącej instalacji c.o. Odprowadzanie ścieków do istniejącego bezodpływowego zbiornika na ścieki. Gabaryty projektowanego obiektu: - powierzchnia zabudowy - 743,29 m2, - powierzchnia użytkowa - 867,92 m2, - powierzchnia całkowita - 1003,19 m2, - kubatura - 7402,464 m3, - długość - 33,28 m, - szerokość - 18,0 m, - wysokość - 10,84 m. Przedmiot zamówienia podany w pkt 3 szczegółowo opisują: I.PROJEKT TYPOWY: 1)charakterystyka energetyczna, 2)projekt, w tym: - architektura, - elektryka, - instalacje sanitarne, - konstrukcja. - wyposażenie sportowe. II.PROJEKT ZAMIENNY: 1)projekt budowlany zamienny, 2)instalacja elektryczna, 3)instalacja sanitarna. III.PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA IV.Ponadto do SIWZ załączono PRZEDMIARY ROBÓT jako elementy pomocnicze do obliczenia ceny oferty: 1)przedmiar robót - roboty budowlane, 2)przedmiar robót - instalacja elektryczna, 3)przedmiar robót - instalacja c.o., 4)przedmiar robót - przyłącze wodociągowe, 5)przedmiar robót - przyłącze kanalizacyjne, 6)przedmiar robót - przyłącze wodociągowe, 7)przedmiar robót - instalacja wentylacyjna, 8)przedmiar robót - instalacja kanalizacyjna, 9)przedmiar robót - wyposażenie sali. V.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zakres prac i robót objętych zamówieniem obejmuje również: 1.Zapewnienie geodezyjnej obsługi inwestycji w tym wytyczenia obiektów, sporządzenie Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. 2.Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym i pozwoleniem. 3.Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 4.Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej. 5.Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektów zrealizowanych na podstawie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Gminy Sulęczyno nr: 62 8324 0001 0041 1981 2000 0020 (Bank Spółdzielczy Sierakowice Oddział w Sulęczynie. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 21 października 2013 r. do godz. 10°°. 11.4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 21 października 2013 r. do godz. 10°° w sekretariacie Urzędu Gminy Sulęczyno, pokój nr 6 (I piętro). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suleczyno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach