Przetargi.pl
Budowa punktów obserwacyjnych do instalacji w ramach projektu -Wsparcie restytucji i ochrony ssaków bałtyckich w Polsce-, zlokalizowanych w Helu i w Mikoszewie.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktów obserwacyjnych do instalacji w ramach projektu -Wsparcie restytucji i ochrony ssaków bałtyckich w Polsce-, zlokalizowanych w Helu i w Mikoszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz wyposażenie elektryczne i elektroniczne dwóch masztów służących do obserwacji i monitoringu przemieszczania się ssaków bałtyckich w ramach projektu pn. Wsparcie restytucji i ochrony ssaków bałtyckich w Polsce, w lokalizacjach: - Lokalizacja 1 . Hel - Cypel Helski, - Lokalizacja 2. Mikoszewo - kierownica wschodnia w ujściu Wisły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien dostarczyć wadium w wysokości 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zaproponują minimum 36 miesięcy gwarancji. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za prace porównywalne rodzajem Zamawiający uzna wykonanie konstrukcji masztów, wiatraków i innych. 5. Skierują do pracy przewidywanych projektantów poszczególnych branż (branża: konstrukcyjna, elektryczna, teletechniczna) o odpowiednich uprawnieniach należących do właściwej Izby. 6. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach należącego do Izby Inżynierów Budownictwa ( branża budowlana). 7. Skierują do pracy kierowników robót ( branża teletechniczna, branża elektryczna ) o odpowiednich uprawnieniach należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Zaproponują maksymalny czas reakcji na zawiadomienie o awarii - 72 godziny, przy założeniu iż Zamawiający rozumie przez czas reakcji, okres czasu od powiadomienia Wykonawcy o awarii do czasu przybycia na miejsce osoby odpowiedzialnej za serwis i podjęcia czynności w celu usunięcia awarii. 10. Wniosą wadium w wysokości 10.000 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty ( zał. nr 1do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ( załącznik nr 3 do SIWZ ) 5. Uprawnienia projektowe przewidywanych projektantów poszczególnych branż (branża: konstrukcja, elektryczna i teletechniczna) wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby ( załącznik nr 4 do SIWZ ). 6. Uprawnienia budowlane, branża budowlana, przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( załącznik nr 5 do SIWZ ). 7. Uprawnienia budowlane( branża elektryczna i teletechniczna ) przewidywanych kierowników robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( załącznik nr 6 do SIWZ ). 8. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie o czasie reakcji serwisu.(załącznik nr 7 do SIWZ) 10. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 11. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia publicznego ( załącznik nr 8 do SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach