Przetargi.pl
Budowa publicznego przedszkola z oddziałem żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - etap I

Gmina Sobolew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-460 Sobolew, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6825023 , fax. 025 6832736
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
    Rynek 1 1
    08-460 Sobolew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6825023, fax. 025 6832736
    REGON: 71158235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa publicznego przedszkola z oddziałem żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa publicznego przedszkola z oddziałem żłobka wraz z niezbędną infrastruktura techniczną i zagospodarowaniem terenu - etap I. 2. Projektowany budynek przedszkola ze żłobkiem niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem częściowo użytkowym, o przestrzennych wymiarach 52,07 m x 31,44 m x 7,37 m konstrukcji mieszanej z dachem wielopołaciowym pokrytym ogniotrwale. Budynek funkcjonalnie wydzielony dla potrzeb przedszkola i żłobka. Przystosowany dla 4 oddziałów przedszkola, 1 oddziału żłobka oraz zamkniętego zakładu żywienia zbiorowego - kuchni głównej z zapleczem oraz pomieszczenia pomocnicze niezbędne dla prowadzenia tego typu działalności. Na części poddasza zlokalizowane są pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Oświetlenie obiektu w pomieszczeniach z otworami okiennymi - światłem dziennym poprzez oszklone szybami przezroczystymi okna. Dodatkowe oświetlenie z wykorzystaniem opraw jarzeniowych i żarowych. Budynek wyposażony w instalację elektryczną zasilaną z przyłącza energetycznego, wodociągową z wodociągu gminnego, kanalizacyjną z odprowadzaniem ścieków sanitarno-bytowych do kolektora sanitarnego, centralnego ogrzewania z kotłowni wbudowanej na paliwo gazowe. 3. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) stan zerowy budynku: roboty ziemne, ławy fundamentowe, podkłady, ściany, izolację przeciwwilgociową, b) stan surowy otwarty: ściany budynków i działkowe, słupy żelbetowe, belki i podciągi, schody żelbetowe, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli, konstrukcje dachową, pokryje dachowe, obróbki blacharskie, rynny, kominy c) stan surowy zamknięty: montaż okien i drzwi d) stan surowy zewnętrzny - schody e) instalacja kanalizacji sanitarnej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), projekcje budowlanym (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ). 5. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń I gatunku, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 6. Ponadto w ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej: wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. 7. Występujące w dokumentacji i przedmiarze nazwy, typy i pochodzenia produktów zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaprojektowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych jak określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 42 000,00 PLN (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 31.05.2016 r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łaskarzew Oddział Sobolew 57 9217 0001 0010 6470 2000 0050; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobolew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach