Przetargi.pl
Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej/hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi.

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz 279
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 00054352200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej/hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej/hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi na działkach nr 907/5 i 1278/2 obręb 9- Nielisz, jednostka ewid. Nielisz- Gmina . Budynek Sali gimnastycznej/hali sportowej zlokalizowany zostanie na działce nr 907/5 w miejscowości Nielisz. Bryłę główną stanowić będzie hala o wymiarach 31,2m x 45,0 m i wysokości minimalnej 8,7 m z areną mieszczącą boisko do uprawiania następujących dyscyplin sportowych: piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki i tenisa ziemnego. Dla widzów (nie będących użytkownikami szkoły przewidziano widownię w postaci trybuny /7 poziomowej/ dla max. 436 osób. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót w oparciu o projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikację wykonania i odbioru robót które są załącznikami do SIWZ. 3. Budowany budynek sali gimnastycznej składa się z trzech podstawowych części: a) piwnicy pod częścią budynku b) parteru c) piętra 4. Dane charakterystyczne inwestycji: a. Ilość kondygnacji -3 b. Z czego podziemnych - 1 c. Z czego nadziemnych - 2 d. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku sali/hali - 1 952,9m2 e. Kubatura całkowita projektowanego budynku sali/hali - 23 080,0 m3 f. Powierzchnia ciągu pieszo jezdnego i placu manewrowego - 974,5 m2 g. Powierzchnia chodników i opasek - 733,0 m2 h. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku szkolnego -826,6 m2 5.Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, tj. w szczególności: 1/dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), 2/specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000 zł słownie sto tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nieliszu zs. w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001. z dopiskiem Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 5. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze oświadczenie Zamawiającego. Zamawiający zaznacza, że z treści poręczenia gwarancji ma wynikać obowiązek zapłaty na samo oświadczenie Zamawiającego, że wadium jest wymagalne. Jakiekolwiek zapisy, z których interpretować można obowiązek udowodnienia, czy nawet uprawdopodobnienia okoliczności objętych oświadczeniem Zamawiającego zwłaszcza sformułowania jeśli suma jest wymagalna lub równoważne spowodują wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający sugeruje zamieszczenie w gwarancjach poręczeniach punktu, w którym wyraźnie stwierdza się, że oświadczenie Zamawiającego nie podlega ocenie pod względem jego prawdziwości przez gwaranta poręczyciela. Zamawiający nie wyraża zgody na pośrednictwo osób trzecich. Wszelkie zapisy w treści gwarancji poręczenia ograniczające Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty zabezpieczenia spowodują wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a nie na jednego czy kilku spośród nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach