Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka - kontynuacja

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 74-68-600 w. 41 , fax. 029 7468600
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. Władysława Sikorskiego 5 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 74-68-600 w. 41, fax. 029 7468600
    REGON: 00054661500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka - kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) legitymujących się deklaracją zgodności z normą EN 12566-3+A1:2009 popartą pełnym raportem z badań oczyszczalni przeprowadzonych przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej w łącznej ilości 136 kompletów na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Z raportu z badań jednoznacznie ma wynikać, że badania przeprowadzone zostały z normą EN 12566-3+A1:2009. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych. Do PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 0,15 m3/Md (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 - 400 g O2/m3, zawiesina ogólna - 450 g/m3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Wymaga się aby powierzchnia chłonna wynosiła min. 4 m2/1 RLM. Jeżeli w dokumentacji technicznej wykonawca znajdzie inny zapis wówczas należy zastosować się do niniejszego postanowienia. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie 136 kompletów przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 2. Na ogólną liczbę 136 kompletów (kpl) przydomowych oczyszczalni składa się: 1) 109 kpl oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 5 mieszkańców, 2) 26 kpl oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 10 mieszkańców, 3) 1 kpl oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 15 mieszkańców. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej. 4. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników bezpośrednio po zamontowaniu oczyszczalni oraz w terminie późniejszym, tj. około 3 m-cy po wybudowaniu oczyszczalni. 5. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 6. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji eksploatacji i serwisu oczyszczalni. Szczegółowy zakres robót i wymagań określa Tom III Dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Wszelkie materiały i urządzenia określone w SIWZ oraz dokumentacji technicznej określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały / urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy. W przypadku oferowania urządzeń równoważnych Zamawiający żąda załączenia do oferty rysunków, opisów technologii i kart katalogowych oferowanych przydomowych oczyszczalni ścieków w celu sprawdzenia ich równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4) kwotę gwarancji; 5) termin ważności gwarancji; 6) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Postanowienia pkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt 2.2) i 2.5). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BS Ostrów Mazowiecka: 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006 z dopiskiem: przetarg - budowa oczyszczalni. 6. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie Urzędu Gminy), a do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach