Przetargi.pl
Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku przedszkola - wolnostojący, niepodpiwniczony - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkola przewidziano 12 oddziałów - każdy oddział z własnym zapleczem sanitarnym i magazynowym dla obsługi 25 dzieci. Obiekt wyposażony będzie w salę wielofunkcyjną, salę sensoryczną i salę polisensoryczną, szatnie dla 300 dzieci oraz zaplecze administracyjne, gastronomiczne i techniczne. Budynek będzie wyposażony w przyłącza wodno-kanalizacyjne, prądu, teletechniczne, gazu, ciepłownicze. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnego źródła energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 11kW (11 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci pompy ciepła powietrze-woda, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 11 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 11 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW . Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1.Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i koncepcję architektoniczną. 2.Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1)opracowanie kompleksowego pełnobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i niezbędnymi uzgodnieniami, 2)opracowanie projektów przyłączy, 3)rozwiązanie sposobu przygotowania gruntu wraz z posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placów zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń załączonych do PFU, 4)uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 5)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 6)opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, 7)opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8)przygotowanie kompletnych wniosków o wyłączenie gruntu z produkcji rolnej, 9)weryfikacja i ewentualna aktualizacja badań geotechnicznych podłoża, 10)uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 11)uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 12)opracowanie szczegółowego projektu technologii żywienia na bazie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 13)opracowanie projektu wykonawczego z kompleksowym wyposażeniem, 14)opracowanie przedmiarów robót, 15)opracowanie kosztorysów inwestorskich, 16)opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 17)sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczną oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. Opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD w formacie PDF. Dokumentację dotycząca informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) należy przekazać Zamawiającemu w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1)przygotowanie placu budowy, w tym -organizacja ruchu w otoczeniu budowy, -wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, -zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, -ogrodzenie tymczasowe placu budowy, -urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), -umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2)przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw oraz rozbiórkę i wywóz istniejących naniesień oraz gruzu, ziemi i śmieci z terenu objętego realizacją, 3)uzupełnienie inwentaryzacji zieleni z Programu Funkcjonalno-Użytkowego i opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki oraz złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów ze zgodą na wycinkę w okresie lęgowym, 4)budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a)wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan. (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b)wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji siły i sterowania, instalacji uziemiającej, instalacji napięcia gwarantowanego, instalacji odgromowej dla urządzeń montowanych na dachu budynku, systemu ochrony przed skutkami przepięć i porażenia prądem oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, c)wykonanie instalacji teletechnicznych: instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), instalacji sieci LAN (sieć komputerowa), instalacji Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadu (SSWiN), instalacji Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), instalacji wideofonowej oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d)wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu instalacja pompy ciepła powietrze-woda, e)wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe obiektu, f)oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, g)wycinkę kolidujących drzew, h)zagospodarowanie terenu w tym: - odwodnienie terenu, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, i) budowa przyłącza wodociągowego, j) budowa przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną, k) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, l) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, m) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 5)wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 6)wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, 7)uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr 10a do SIWZ/nr 2 do PFU. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a)Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b)Koncepcji architektonicznej, c)Wzorze umowy. 2.3. Rozwiązania równoważne.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej za pomocą znaków towarowych, patentów lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień określonych w SIWZ i w § 1 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa energia uzyskana z odnawialnego źródła energii (OZE w postaci pompy ciepła)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach