Przetargi.pl
Budowa przedszkola przy ul. Jesiennych Liści z oddziałami żłobka w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola przy ul. Jesiennych Liści z oddziałami żłobka w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa przedszkola przy ul. Jesiennych Liści z oddziałami żłobka w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2 Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku przedszkola i żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkolnym przewidziano 6 oddziałów przedszkolnych (dla 150-ciu dzieci)- w każdym: sala dla 25 dzieci, magazyn sprzętu, węzeł sanitarny i 2 oddziały żłobka (dla 50-ciu dzieci) - w każdym: sala dla 25 dzieci, węzeł sanitarny. Budynek przedszkola będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-woda, o łącznej mocy 10 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnych źródeł energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale powyżej 10 kW (10 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci pompy ciepła, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 10 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 10 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW . Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i koncepcję architektoniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę 2. Etap II - wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1) opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej), i z niezbędnymi uzgodnieniami. 2) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 3) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 4) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 5) przewidzenie rozwiązania i kosztów związanych z przygotowaniem gruntu i posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg i placów zabaw wynikające z badań geologicznych oraz zaleceń konstruktora załączonych do programu funkcjonalno-użytkowego, 6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 7) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 8) opracowanie projektów wykonawczych, wraz z detalami budowlanymi oraz z projektem aranżacji wnętrz i wyposażenia stałego i ruchomego, 9) opracowanie wizualizacji budynku przedszkola wraz z terenem przyległym wykonanej w technice 3D (film oraz zdjęcia), 10) opracowanie przedmiarów robót, 11) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 12) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 13) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Przestrzennym i Koncepcją architektoniczno-budowlaną technologią zaplecza kuchennego oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) rozbiórka, wywózka i utylizacja materiałów z istniejących naniesień (naziemnych i podziemnych), kolidujących z projektem zagospodarowania przewidzianym do realizacji, b) przewidzenie rozwiązania i kosztów związanych z przygotowaniem gruntu i posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg i placów zabaw wynikające z badań geologicznych oraz zaleceń konstruktora załączonych do programu funkcjonalno-użytkowego, c) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wraz z wpustami i separatorami; instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, oraz wody na cele p.poż.; instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalacji kanalizacyjnej wody deszczowej, instalacji c.o., instalacji gazowej, d) wykonanie instalacji elektrycznych: gniazd wtykowych, instalacji zasilania i sterowania wentylacji, ochrony przepięciowe, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacji telewizyjnej (z anteną i gniazdami), instalacji niskoprądowych kompletnych: wideodomofony, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), instalacji telefonicznej i internetu, sieci logicznej - komputerowej łączącej funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia, instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, e) montaż dźwigu osobowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, f) wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu: instalacja pompy ciepła powietrze-woda, g) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni, wyposażenie stałe (z wyłączeniem wyposażenia ruchomego), h) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, i) budowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, j) zagospodarowanie terenu w tym: - wykonanie ogrodzenia, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie oraz wywiezienie zbędnej ziemi z wykopów, a w przypadku wywozu gruntu zanieczyszczonego zapewnienie transportu i utylizacji, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, - zbiornik retencyjny, k) budowa przyłącza wodociągowego, l) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej, m) budowa instalacji energetycznej wewnętrznej oraz oświetlenia terenu, n) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, o) wdrożenie stałej organizacji ruchu, p) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 3) opracowanie świadectwa energetycznego budynku przedszkola oraz instrukcji przeciw pożarowej, 4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr 10a do SIWZ/8a do PFU. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektoniczno-budowlanej technologia zaplecza kuchennego. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej z technologią zaplecza kuchennego, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu zgodności parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa energia uzyskana z odnawialnego źródła energii (OZE w postaci pompy ciepła)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach