Przetargi.pl
Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa Przedszkola przy ul. Głębockiej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkolnym przewidziano 6 oddziałów przedszkolnych (dla 150-ciu dzieci) - w każdym: sala dla 25 dzieci, zaplecze magazynowe i zaplecze sanitarne. Budynek przedszkola będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-woda, o mocy 10 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii OZE uzyskaną wyłącznie z pompy ciepła. Za energię z OZE w przedziale powyżej 10 kW (10 kW to minimalna bazowa energia z OZE z pompy ciepła, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnego źródła energii (OZE w postaci pompy ciepła). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 10 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 10 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większej niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW. Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i Koncepcję architektoniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę 2) Etap II - wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1)złożenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntu z produkcji rolniczej, 2)pracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i z niezbędnymi uzgodnieniami, 3)uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 4)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5)opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew i krzewów do wycinki lub przesadzenia, 6)złożenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów oraz zgody na wycinkę w okresie lęgowym, 7)opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8)uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 9)uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 10)opracowanie projektów wykonawczych wraz z detalami budowlanymi, 11)opracowanie projektu aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem stałym i ruchomym, 12)opracowanie wizualizacji wykonanej w technice 3D (film oraz zdjęcia), 13)opracowanie przedmiarów robót, 14)opracowanie kosztorysów inwestorskich, 15)opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 16)sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany oraz wykonawczy powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczno-budowlaną, technologią zaplecza kuchennego oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym organizacja ruchu w otoczeniu budowy, zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, ogrodzenie placu budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2)budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a)likwidację naniesień i przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej, b)przewidzenie rozwiązania i kosztów związanych z przygotowaniem gruntu i posadowieniem fundamentów budynku oraz konstrukcji dróg, placów zabaw wynikające z badań gruntowo-wodnych oraz zaleceń konstruktora załączonych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, c)wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami i separatorami, instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wody na cele p.poż., instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalacji kanalizacyjnej wody deszczowej, instalacji c.o., instalacji gazowej, d)wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, instalacji zasilania i sterowania wentylacji, ochrony przepięciowej, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacji telewizyjnej (z anteną i gniazdami), instalacji niskoprądowych kompletnych: wideodomofony, dozorowej (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), instalacji telefonicznej i internetu, sieci logicznej - komputerowej łączącej funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia, instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, e)montaż dźwigu osobowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, f)wykonanie instalacji odnawialnego źródła energii typu: pompa ciepła powietrze-woda, g)wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie trwale związane z obiektem, h)oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, i)budowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, j)zagospodarowanie terenu w tym: - wycinka lub przesadzenie drzew i krzewów oraz nasadzenia zastępcze, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie lub przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - wykonanie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie i wywózka zbędnej ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe, - zbiornik retencyjny k)budowa przyłącza wodociągowego, l)budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, m)budowa odwodnienia i przyłącza kanalizacji deszczowej, n)budowa wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) od istniejącej stacji trafo na terenie działki nr 3/83 z obrębu 4-16-38 do rozdzielni głównej budynku przedszkola oraz oświetlenia terenu, o)budowa przyłącza telekomunikacyjnego, p)wdrożenie stałej organizacji ruchu, q)wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 3)opracowanie świadectwa energetycznego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 4)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr 10a do SIWZ/ 12b do PFU Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a)Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b)Koncepcji architektoniczno-budowlanej z technologią zaplecza kuchennego ŁĄCZNE KWOTY BRUTTO LIMITÓW JAKIE ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Łączne kwoty brutto limitów na poszczególne lata, o których mowa § 8 ust. 5 wzoru umowy, na jakie Wykonawca będzie mógł wystawić faktury nie będą mogły przekroczyć kwot wymienionych poniżej: a.w roku 2015 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 2 117 948,86 zł. b.w roku 2016 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 1 155 972,86 zł. c.w roku 2017 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury na łączną kwotę brutto nie większą niż 2 674 653,86 zł. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej z technologią zaplecza kuchennego, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu zgodności parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 140 tys. zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa energia uzyskana z odnawialnego źródła energii (OZE w postaci pompy ciepła)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach