Przetargi.pl
Budowa Przedszkola nr 8 w Żorach Rogoźnej - etap I budynek kubaturowy

Urząd Miasta Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4348245 , fax. 032 4348248
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 032 4348245, fax. 032 4348248
    REGON: 52731690927489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola nr 8 w Żorach Rogoźnej - etap I budynek kubaturowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Przedszkola nr 8 w Żorach Rogoźnej - etap I budynek kubaturowy Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku przedszkola - I etap, obejmuje on budowę budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi. Wszystkie roboty zewnętrzne oraz wyposażenie kuchni (ruchome) będzie przedmiotem II etapu. Roboty ogólnobudowlane: -ogrodzenie placu budowy -roboty ziemne (wykopy) -roboty żelbetowe (ławy fundamentowe, stropy, słupy, schody) -roboty murarsko-tynkarskie (wykonanie ścian z Porothermu i otynkowanie) -roboty izolacyjne (izolacje pionowe i poziome cieplne i p. wilgociowe) -roboty dachowe (konstrukcja i pokrycie) konstrukcja dachu z płyt dachowych korytkowych z pokryciem papą termozgrzewalną -montaż stolarki okiennej i drzwiowej -roboty posadzkowe (ułożenie płytek Gres i wykładziny) -roboty malarskie -wyposażenie kuchni w urządzenia wbudowane na stałe Roboty elektryczne: -instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, -instalacja gniazd wtykowych i zasilania urządzeń technologicznych -instalacja oddymiania wraz z dokumentacją techniczno-ruchową, -instalacja telefoniczna z dostawą i montażem centrali, -dostawa, montaż i uruchomienie platformy dla osób niepełnosprawnych i dźwigu towarowego (100 kg) wraz z wykonaniem dokumentacji techniczno-ruchowej i przeprowadzeniem czynności odbiorowych z UDT. Roboty instalacyjne: -instalacje wentylacji mechanicznej -instalacje c.o. -instalacje wod.-kan. -kotłownia węglowa -instalacja gazu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Szczegółowy warunek Zamawiającego: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branżach: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (siwz) należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia, 2a) wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach