Przetargi.pl
BUDOWA PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO ZBIORCZEGO SYSTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI Sygnatura sprawy nadana przez Zamawiającego: ZWIK/ZP/PN-B/P/D-1/16/03/2015

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Rolnicza 244
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7513504 , fax. 22 7517035
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o.
    ul. Rolnicza 244 244
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7513504, fax. 22 7517035
    REGON: 14011174500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAMAWIAJĄCY SEKTOROWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO ZBIORCZEGO SYSTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI Sygnatura sprawy nadana przez Zamawiającego: ZWIK/ZP/PN-B/P/D-1/16/03/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OPISANY W PONIŻSZYM ZAKRESIE W PKT. 41 SIWZ 41. Opis przedmiotu zamówienia: BUDOWA PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO ZBIORCZEGO SYSTEMU KANALIZACYJNEGO NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI 41.1. Szczegółowy zakres inwestycji: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wybuduje 51 szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości około 606,0 mb oraz 27 szt. przyłączy wodociągowych o łącznej długości około 474,0 mb., na terenie posesji w Łomiankach wskazanych w wykazie przyłączy do wykonania, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ raz zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 41.1.1. Wybudowanie 51 szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości około 606,0 mb. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur PVC Dz 160x4,7 mm litych klasy S. 41.1.2. Wybudowanie 27 szt. przyłączy wodociągowych o łącznej długości około 474,0 mb. Przyłącza wodociągowe należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 o średnicy Dz 40x3,7 mm (wraz z wprowadzeniem do budynku i montażem węzła wodomierzowego do zaworu antyskażeniowego włącznie). 41.1.3. Dostawa wodomierzy leży po stronie Zamawiającego. 41.1.4. Wybudowanie 51 szt. studzienek rewizyjnych tworzywowych. Studzienki rewizyjne tworzywowe należy wykonać jako studnie z PE/PP Dn 425 mm. 41.1.5. Adaptację 10 szt. osadników gnilnych na studnie z kręgów betonowych Dn 1200 mm. 41.1.6. Wykonanie 10 szt. przejść szczelnych przyłączem przez osadnik gnilny wraz z jego czyszczeniem i zasypaniem. 41.1.7. Wybudowanie 1 szt. studni z kręgów betonowych Dn 1200 mm. 41.1.8. Wykonanie wytyczenia przyłączy w terenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanych przyłączy - oddzielni dla przyłączy kanalizacyjnych i oddzielnie dla przyłączy wodociągowych 41.2. Warunki szczególne: 41.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu wykonywania prac na poszczególnych posesjach zarówno z mieszkańcami, jak i z Zamawiającym. Uzgodnienie dokonane zostanie w formie harmonogramu robót, w którym wyszczególnione zostaną daty rozpoczęcia i zakończenia prac na poszczególnych posesjach, potwierdzone akceptacją na piśmie właścicieli posesji - w formie podpisu właścicieli posesji. Ww. harmonogram należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 41.2.2. Zamawiający proponuje, by w pierwszej kolejności wykonywać przyłącza kanalizacyjne do posesji, gdzie w zakresie prac do wykonania są wskazane posesje tylko z przyłączem kanalizacyjnym. 41.2.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia jest niezbędne w celu wypełnienia warunków umowy nr 201/2014/Wn07/OW-KM/D o dofinansowanie w formie dotacji oraz umowy nr 200/2014/Wn07/OW-KM/P o dofinansowanie w formie pożyczki podpisanych z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska w Warszawie w celu ułatwienia budowy podłączeń kanalizacyjnych dla mieszkańców gminy Łomianki. 41.3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w poniższych dokumentach: 41.3.1. Dokumentacji projektowej (projektach technicznych) 41.3.2. Wykazie przyłączy do wykonania 41.3.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 41.3.4. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 41.4. Wykaz przyłączy do wykonania Ulica numer posesji przyłącze wody przyłącze kanalizacji Żywiczna 16 nie tak Gwardii Ludowej 6 tak tak Reja 11a tak tak Gwardii Ludowej 16 tak tak Powstańców Warszawy 16 tak tak Armii Poznań 17 tak tak Powstańców Kampinosu 13 nie tak Powstańców Kampinosu 20 tak tak Baonu Zośka 23 nie tak Kaktusowa 20 nie tak Żywiczna 3 nie tak Żywiczna 3 nie tak Batalionów Chłopskich 11 tak tak Reja 19 nie tak Reja 19 tak tak Gwardii Ludowej 22A tak tak I Armii Wojska Polskiego 1a nie tak Żywiczna 19 nie tak Batalionów Chłopskich 19 tak tak Kaktusowa 19 nie tak Baonu Zośka 7 nie tak Baonu Zośka 8 nie tak Żywiczna 13 nie tak Powstańców Kampinosu 6 tak tak Palmowa 5 tak tak Weteranów 19 tak tak Gwardii Ludowej 18A nie tak Weteranów 1 tak tak Kaktusowa 1B tak tak Zbowidowska 17 nie tak I Armii Wojska Polskiego 7 nie tak Żywiczna 22A tak tak Kaktusowa 2B nie tak Żywiczna 11 tak tak Żywiczna 9 tak tak Agawy 23 tak tak Armii Krajowej 14 tak tak Armii Krajowej 14A tak tak Zawilca 37 nie tak Warszawska 336 nie tak Jedności Robotniczej 27 tak tak Działkowa 4 tak tak Reja 11 tak tak Żywiczna 26 tak tak Podleśna 36 tak tak Kaktusowa 1 nie tak Kaktusowa 1 nie tak Żwirowa 10 nie tak Maciejowicka 1 tak tak Żwirowa 12 nie tak Rolnicza dz. 1651 nie tak 41.5. Materiały i urządzenia równoważne: 41.5.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o ile: a)zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji technicznej, b)będą kompatybilne z istniejącymi elementami; 41.5.2. Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 41.5.3. Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne pod względem parametrów technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych. 41.5.4. Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia. Sam fakt, iż wskazuje nazwy producentów w postaci np. typu., nie zamyka możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o ile, zgodnie z dyspozycją art. 29 ustawy pzp, będą one równoważne do wskazanych w dokumentacji technicznej. 41.5.5. Badanie równoważności zaproponowanych przez wykonawcę materiałów zamiennych (w stosunku do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej) odbywać się będzie wyłącznie na etapie prowadzenia procedury przetargowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości zamiany, wskazanych w dokumentacji technicznej, materiałów po podpisaniu umowy z Wykonawcą (wyjątkiem są sytuacje, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy z Wykonawca - zgodnie z warunkami zmiany przewidzianymi przez Zamawiającego w umowie). 41.6. Roboty zamienne: 41.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. 41.6.2. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: 41.6.2.1. nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 41.6.2.2. powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału); 41.6.2.3. wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy (np. typu zmiana technologii wykonywania robot budowlanych) oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego aczkolwiek nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: PKT 18 SIWZ: 18. Wymagania dotyczące wadium: 18.1. WYSOKOŚĆ WADIUM Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100). 18.2. TERMIN WNIESIENIA WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 18.3. FORMA WNIESIENIA WADIUM Wadium może być wniesione w następujących formach: 18.3.1. pieniądzu, 18.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 18.3.3. gwarancjach bankowych, 18.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 18.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r.,Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 18.4. MIEJSCE I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM 18.4.1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach 23 8009 0007 0012 3086 9001 0030 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZWIK/ZP/PN-B/P/D-1/16/03/2015 Należy pamiętać, że wadium w formie pieniężnej będzie wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 18.4.2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy przedłożyć oryginał lub kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty. 18.4.3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami), z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem d) kwotę gwarancji / poręczenia, e) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; f) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 18.4.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 1 (Sekretariat JRP). Dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 18.4.5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby zostało ono wniesione przez wszystkich członków konsorcjum lub zawierało informację, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. 18.4.6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), gdy wadium wnoszone jest w postaci pieniądza, wraz z potwierdzeniem przelewu lub dowodem wpłaty należy złożyć dokument (np. oświadczenie) potwierdzający, że wnoszący je Wykonawca (np. lider), wnosi je w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie w imieniu własnym. Powyższe może również wynikać z pełnomocnictwa, bądź z umowy konsorcjum. 18.5. ZWROT WADIUM 18.5.1. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 18.6.1. 18.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 18.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 18.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 18.5.1. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 18.5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18.6. UTRATA WADIUM 18.6.1. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 18.6.1.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 18.6.1.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 18.6.1.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami), z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.6.1.4. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.6.2. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadialną zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-lomianki.pl - zakładka przetargi 2015 - zgodnie z ustawą pzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach