Przetargi.pl
Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz utworzenie multimedialnego punktu edukacyjnego Z NATURĄ ZA PAN BRAT w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000.

Nadleśnictwo Sława Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. Niewidziajły 1a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3566229 , fax. 068 3566229
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sława Śląska
    ul. Niewidziajły 1a 1a
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 068 3566229, fax. 068 3566229
    REGON: 97004017800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slawaslaska.zielonagora.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz utworzenie multimedialnego punktu edukacyjnego Z NATURĄ ZA PAN BRAT w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa platformy widokowej Ptasi Raj W ramach wskazanego zadania przewidziana jest budowa platformy widokowej w punkcie widokowym Ptasi Raj oraz zakup i montaż dwóch tablic edukacyjnych o wymiarach 100 x 150 cm. Platforma ma być typu otwartego o konstrukcji drewnianej z drewna sosnowego lub świerkowego, klasy C30. Projektowana platforma ma mieć kształt prostokąta o wymiarach 7x 5 m o łącznej powierzchni 35 m2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 14 i nr 17 do SIWZ. 2. Budowa Wiaty Turystycznej Na Polanie Rekreacyjnej Świętobór W ramach wskazanego zadania przewidziana jest budowa drewnianej wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem - 7 ławostołów, przygotowanie miejsca na ognisko na zewnątrz wiaty wraz z ławki - szt. 6 na około ogniska oraz zakup i montaż 10 tablic edukacyjnych o wymiarach 100 x 150 cm, 10 koszy na śmieci i 2 zestawów ław drewnianych wraz ze stolikiem z zadaszeniem. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 15 i nr 17 do SIWZ. 3. Budowa wiaty edukacyjnej wraz z wyposażeniem na terenie siedziby Nadleśnictwa Sława Śląska W ramach wskazanego zadania przewidziana jest budowa drewnianej wiaty wraz z wyposażeniem - paleniskiem z przewodem kominowym, 4 ławostołów, 8 ławek oraz 3 drewnianych podwójnych pergoli. Drewniana wiata dydaktyczna będzie wchodziła w skład ścieżki edukacyjnej utworzonej na terenie Nadleśnictwa Sława Śląska, przy ul. Niewidziajły 1A w Sławie (działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków pod numerem 3080/1). Wiatę należy usytuować w części północnej działki, na pasie zieleni, obok budynku gospodarczego (zgodnie z dokumentacją projektową, rys. 1, będącą Załącznikiem nr 16 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wiaty typu otwartego o konstrukcji drewnianej ze szlifowanego drewna sosnowego lub świerkowego, klasy C30. Projektowana wiata ma mieć kształt prostokąta o wymiarach 6 x 4,16 m o łącznej powierzchni 25m2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 16 i nr 18 do SIWZ. 4. Utworzenie systemu nawadniania terenu W ramach wskazanego zadania przewidziane jest utworzenie automatycznego systemu nawadniania terenu wokół biurowca Nadleśnictwa Sława Śląska. Wykonawca zobowiązany jest utworzyć automatyczny system nawadniania terenu wokół biurowca Nadleśnictwa Sława Śląska. System nawadniania składać się będzie z sieci kanalizacji deszczowej, polegającej na odbieraniu i gromadzeniu deszczówki oraz sieci automatycznego nawadniania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do demontażu części chodnika o powierzchni 28m2, a następnie odtworzenia go. Wykonawca wykona kanalizację deszczową z rur kanalizacyjnych, która będzie odbierała wodę deszczową z rynien budynku biurowca oraz garaży i będzie ją odprowadzała i gromadziła w zbiorniku. Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do odkładania mas ziemi wzdłuż wykopów liniowych z zachowaniem bezpiecznej odległości od wykonywanej kanalizacji deszczowej. Sieć automatycznego nawadniania musi się składać z systemu nawodnienia (pompy, filtru, reduktora filtra) oraz systemu rozprowadzania wody (rury jednowarstwowe lite, zbudowane z materiału PE o średnicy 50 mm oraz 40 mm, 14 zraszaczy rotacyjnych). Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 16 i nr 18 do SIWZ. 5. Utworzenie ścieżki dydaktycznej (budowa chodnika) wokół biurowca Nadleśnictwa Sława Śląska W ramach wskazanego zadania przewidziane jest utworzenie ścieżki edukacyjnej - chodnika, który będzie przebiegał wokół biurowca Nadleśnictwa Sława Śląska, zgodnie z dokumentacją projektową, rys.1, będącą Załącznikiem nr 16 do SIWZ. Ścieżka ma być wykonana z kostki granitowej 4 x 4 cm i ma obejmować szerokość 100 cm. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i montażu poidełka dla ptaków. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 16 i nr 18 do SIWZ. 6. Zagospodarowanie terenu wokół siedziby nadleśnictwa - nasadzenia roślin, zakładanie trawników W ramach wskazanego zadania przewidziane jest zagospodarowanie terenu wokół biurowca Nadleśnictwa poprzez: przesadzenie istniejących, niewielkich nasadzeń drzew i krzewów iglastych oraz liściastych na teren utworzonej ścieżki edukacyjnej - wzdłuż krawędzi chodnika, rozłożenie siatki przeciw kretom, przygotowanie gruntu pod nasadzenia, nasadzenie roślin, zakładanie trawników oraz zakup i montaż 66 tabliczek informacyjnych przy każdej nasadzonej roślinie. Sadzenie nowych roślin należy wykonać po zakończeniu prac budowlanych. Wykonawca obowiązany jest do wypoziomowania terenu w taki sposób, aby różnica rzędnych terenu od strony parkingu do ogrodzenia za biurowcem wynosiła maksymalnie 25 cm. Do wypoziomowania należy nawieźć dodatkową warstwę ziemi humusowej. Prace zostaną wykonane mechanicznie. Zamawiający przewiduje ewentualną zamianę gatunków drzew i krzewów wskazanych w Załączniku nr 18 do SIWZ, tylko pod warunkiem, że Zamawiający zaakceptuje proponowany przez Wykonawcę zamienny gatunek. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest przez okres pierwszego roku po posadzeniu drzew i krzewów wymieniać uszkodzone lub uschnięte egzemplarze, usuwać odrosty korzeniowe lub dzikie, spulchniać ziemię wokół roślin, zasilać rośliny nawozami mineralnymi. Tabliczki informacyjne (służące do opisu roślin nasadzonych), które Wykonawca zamontuje przy każdej nasadzonej roślinie (66 szt.), muszą być aluminiowe o wymiarach 10,3 x 6,8 x 36 cm. Wykonawca opracuje projekt merytoryczny i graficzny tabliczki. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego Wykonawca przygotuje tabliczki i zamontuje je w odpowiednich miejscach, wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca opracowując tabliczki pod względem graficznym zobowiązany jest do przestrzegania aktualnych wytycznych odnośnie Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, wydanych przez Instytucję Zarządzającą Programem Infrastruktura i Środowisko, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz wytycznych zawartych w Księdze identyfikacji wizualnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, wydanej przez Wydział Promocji Centrum Informacyjne Lasów Państwowych i Praktycznym poradniku dla beneficjentów V priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko, wydanym przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określają dokumentacje projektowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 16 i nr 18 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywany do wykonania zakres robót zawierają Załączniki: nr 14 - 18 do SIWZ. Załączniki nr 14 - 16 - projekty budowlane oraz Załączniki nr 17, 18 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczy wszystkich zadań obejmujących przedmiot zamówienia, dodatkowo dla każdego zadania załączono przedmiar (Załączniki nr 2 - 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O Zielona Góra 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 142, poz. 275, z pózn. zm.). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 9.2. a-e SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. 4. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz utworzenie multimedialnego punktu edukacyjnego Z NATURĄ ZA PAN BRAT. Znak sprawy:.i należy załączyć go do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji,poręczenia, gwarancja,poręczenie ma być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne zadanie Zamawiającego. Gwarancja,poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji,poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji,poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postepowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,poręczeniem, d) kwotę gwarancji,poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji,poręczenia na pierwsze pisemne zadanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, f) termin ważności gwarancji,poręczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji dla zadania Budowa platformy widokowej Ptasi Raj.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach