Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w rejonie ul. Mieszka I w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w rejonie ul. Mieszka I w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Mieszka I, w tym: a)wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową o pow. ok. 155,0 m2, b)wykonanie nawierzchni bezpiecznej z granulatu gumowego grubości 45 mm oraz grubości 35 mm wraz z podbudową o łącznej powierzchni ok. 420 m2, c)wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej koloru czerwonego o gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 250,0 m2, d)dostawę i montaż urządzeń zabawowych, w tym: 1 )zestaw zabawowy drewniany- 1 kpl, 2 )karuzela tarczowa - 1 kpl, 3 )huśtawka podwójna - 1 kpl, 4 )huśtawka pojedyńcza - 1 kpl, 5 )zjeżdżalnia - 1 kpl, 6 )piaskownica betonowa, 7 )gra integracyjna - kółko i krzyżyk - 1 kpl, 8 )tablica rysunkowa - 1 kpl, e)dostawę i montaż ogrodzenia panelowego, f)dostawę i montaż regulaminu placu zabaw, g)dostawę i montaż ławek - 8 sztuk, h)dostawę i montaż koszy na śmieci - 5 sztuk, i)wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: 1 )kanał z rur PE o średnicy fi 250mm i długości ok. 32,5 mb, 2 )studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1000 mm z pierścieniem odciążającym i włazem typu ciężkiego - 2 szt, j)wykonanie drenażu, w tym: 1 )rura drenarska z PVC o średnicy wewnętrznej fi 113 mm i długości ok. 85 mb, 2 )studnie drenarskie tworzywowe o średnicy 315 mm - 7 szt, k)roboty towarzyszące, w tym: roboty rozbiórkowe, dostawa i montaż słupków ulicznych przeszkodowych, wycinka drzew, humusowanie terenu, obsianie trawą i nasadzenia zieleni, 1.2.pielęgnację zieleni w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, 1.3.serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 1.4.zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące pielęgnacji zieleni określono w § 3 ust. 1 pkt 27 wzoru umowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty z zastrzeżeniem że okres gwarancji dla nasadzeń zieleni wynosi 12 miesięcy. 5.Wszystkie urządzenia zabawowe zastosowane na placu zabaw powinny zostać zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normą PN-EN 1176-1:2009 lub PN-EN 1176-1:2008 oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w dokumentach przetargowych, zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą, dla każdego urządzenia zabawowego następujących dokumentów: 6.1.opisów technicznych lub instrukcji obsługi, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia 6.2.certyfikatów zgodności z normą, wydanych przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach