Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ul. Miodowej w Tychach II

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ul. Miodowej w Tychach II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny słownik Zamówień 45000000-7, 45111291-4, 45112723-9 Przedmiotem zamówienia zadania inwestycyjnego pn. Budowa placu zabaw przy ul. Miodowej w Tychach jest zabudowanie urządzeń zabawowych i komunalnych wraz z wykonaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa oraz robót towarzyszących, w oparciu o dokumentację projektową autorstwa mgr inż. arch. Aleksandry Ździebko Urządzenia powinny spełniać funkcje zgodnie z zaprojektowanym przeznaczeniem, należy je zabudować z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa, muszą posiadać deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176-1 oraz PN-EN 1177 oraz certyfikat na znak zgodności z normą, wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji. Wyszczególnienie projektowanych urządzeń zabawowych: 1. huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami dla maluchów - szt. 1 2. huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami typ z deseczkami - szt. 1 3. huśtawka na sprężynie typu Kiwak - szt. 1 4. huśtawka wagowa Ważka - szt. 1 5. piaskownica drewniana wielokątna - szt. 1 6. karuzela tarczowa z siedziskami - szt. 1 7. zestaw zabawowy, w tym: trap wejściowy, most, wieża z dachem, rura strażacka i zjeżdżalnia - kpl. 1 Wyszczególnienie projektowanych urządzeń komunalnych: 1. regulamin placu zabaw - szt. 1 2. ławka wzmocniona z oparciem - szt. 4 3 betonowy kosz na śmieci - szt. 2 Roboty towarzyszące, wykonanie między innymi: 1. pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą 2. wykoszenia chwastów i samosiejek 3. korytowania z odwozem nadmiaru ziemi i gruzu na wysypisko Wykonawcy 4. podłoża żwirowego o łącznej pow. około 705 m2, 5. obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm o dł. ok. 76 mb 6. alejki z kostki betonowej o gr. 6,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce piaskowo-cementowej o łącznej pow. 96,00 m2. Uwaga. W odniesieniu do projektu Zamawiający rezygnuje z następujących urządzeń: 1. Zestaw wspinaczkowy - 1 kpl. 2. huśtawka na sprężynie typu Kiwak - 1 szt. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych tj.: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się dołączenia do oferty kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością: minimum 2 robót polegających na budowie placów zabaw o wartości min. 90 000,00 zł brutto każda, w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót 3.Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ C.W celu potwierdzenia, że Wykonawca Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 50 000,00 zł. 2.Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy dołączyć do oferty cenowej wizualizację (wyciąg z folderu itp.) oferowanych urządzeń. Wizualizacja urządzenia musi pokazywać jego konstrukcję i wymiary. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia deklaracji zgodności z odpowiednią normą lub oświadczenie producenta o wykonaniu urządzeń w sposób prawidłowy i bezpieczny, zgodnie z zasadami technicznymi oraz BHP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach