Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 8 w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 8 w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r., poz. 907 z póz. zm. ) o wartości zamówienia poniżej 5 186.000,00 EUR II.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej wraz z dostawą urządzeń zabawowych ich transportem, montaż przedmiotowych urządzeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Dąbrowie Górniczej. W zakres robót wchodzi również zagospodarowanie terenu - ogrodzenie systemowe, piłkochwyt, ławki, kosze na śmieci, chodniki. 1.2. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy urządzeń zabawowych powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN - EN 1176 2009 lub dokumenty równoważne uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe oraz na całe moduły zestawów zabawowych w przypadku złożonych zestawów zabawowych wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami PN- EN 1176 2009 lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 1.3. Elementy składające się na przedmiot umowy winny być pomalowane na różne kolory, aby zwiększyć atrakcyjność zestawu. 1.4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie montażu zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, wymogami producenta urządzeń oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanego montażu oraz za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. 1.5. W przypadku przyjęcia w ofercie innych urządzeń zabawowych niż ujęte w projekcie przyjmuje się wymóg, iż należy przyjąć urządzenia spełniające normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych od urządzeń wskazanych w dokumentacji. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Ewentualne, inne niż w projekcie urządzenia placu zabaw i przynależne im strefy funkcjonowania (strefy bezpieczeństwa) muszą się mieścić w zakładanych w projekcie wymiarach projektowanego placu zabaw. W przypadku zaoferowania urządzeń innych niż w projekcie Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć koncepcję zagospodarowania terenu udowadniając, iż oferowane produkty spełniają założenia projektu, co będzie podlegało weryfikacji przez Projektanta. Ponadto należy dołączyć ilustrację katalogową z techniczną informacją dotyczącą urządzenia (wymiary, strefa funkcjonowania, wykaz materiałów z których zbudowane jest urządzenie), aktualne certyfikaty zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń zabawowych, potwierdzających zgodność z normą PN-EN 1176:2009. Oferty nie spełniające powyższych warunków zostaną odrzucone. 1.6. Po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. 2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia składające się na przedmiot zamówienia licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy podpisanego przez obydwie strony. Gwarancją i rękojmią nie będą objęte szkody powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania urządzeń zabawowych oraz ich dewastacja. 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, - przedmiarów robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - projektu budowlano - wykonawczego. 4. Rozwiązania równoważne 4.1. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 4.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 4.3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 57 1560 0013 2002 3620 7000 0049 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach