Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowogardzie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowogardzie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Boh. Warszawy 78 w Nowogardzie. Zakres robót obejmuje wykonanie placu zabaw dla dzieci o wymiarach 20,5 m x 24,5 m (powierzchnia 502,25m2) na terenie działki nr 102/9 w obrębie 6 m. Nowogard wraz z montażem urządzeń zabawowych i małej architektury, wykonaniem nawierzchni bezpiecznej i nawierzchni trawiastej z nasadzeniami. Na terenie szkolnego placu zabaw należy również zamontować tablicę regulaminową określającą zasady i warunki korzystania z placu zabaw wraz z informacją o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA.Układ komunikacyjny placu zabaw oraz rodzaj nawierzchni i kolorystykę należy wykonać zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej. Rodzaj podbudowy pod nawierzchnię oraz sposób montażu i grubości płyt określa dokumentacja projektowa. Zestawienie powierzchni (bilans zagospodarowania terenu): nawierzchnia placu zabaw (syntetyczna): 240,00 m2; ścieżka komunikacyjna (nawierzchnia syntetyczna): 47,75 m2; nawierzchnia trawiasta: 214,75 m2; obrzeża syntetyczne: 73,00 mb. Do zakresu robót wykonawcy należy również zapewnienie obsługi geodezyjnej, pomiary wysokościowe robót i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres prac oraz materiały z jakich należy wykonać przedmiot zamówienia określa załączony projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Poszczególne rozwiązania opisano w dokumentacji i na rysunkach. Ilekroć w opisie podano producenta wyrobów lub materiałów oznacza to, że wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji zgodnych z elementami wskazanymi w dokumentacji. Oznacza to możliwość wyboru dowolnego dostawcy lub producenta z zachowaniem powyższych wymogów. Załączony przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym, nie stanowi podstawy wyceny robót, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. I O/Nowogard Nr 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego (tj. do dnia 30.08.2011 r. do godz. 9.00), W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przed upływem terminu dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWIZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach