Przetargi.pl
Budowa placów zabaw przy SSP w Gościcinie, Gowinie, Górze oraz w Nowym Dworze Wejherowskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw przy SSP w Gościcinie, Gowinie, Górze oraz w Nowym Dworze Wejherowskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw przy Samorządowych Szkołach Podstawowych w Gościcinie, Gowinie, Górze oraz w Nowym Dworze Wejherowskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w podziale na zadania. W ramach zamówienia należy wykonać szkolne place zabaw wraz z dostawą i montażem ich wyposażenia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione zadania: Zadanie 1 Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Gościcinie Zadanie 2 Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Gowinie Zadanie 3 Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Górze. Zadanie 4 Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o założenia zawarte w rządowym programie Radosna Szkoła przewidzianym na lata 2009-2014. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować kompleksowo zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji, na którą składają się: 1) projekty budowlane, 2) przedmiary robót, 3) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Wykaz dokumentacji projektowej został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z właściwymi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa okresu ich gwarancji oraz materiałów z jakich są wykonane. Wszystkie urządzenia zabawowe zainstalowane na placach zabaw muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania właściwych norm, w szczególności normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych, nawierzchni syntetycznej oraz urządzeń zabawowych i urządzeń małej architektury wynosi 36 m-cy. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii oraz dokonywał okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń. Szczegółowe uregulowania w ww. zakresie zostały określone w projekcie umowy załączniku nr 5 do SIWZ. 7. Wszelkie wskazania znaków towarowych lub pochodzenia materiałów lub urządzeń w przedmiarze robót, projekcie oraz specyfikacji technicznej należy rozumieć jako przykład modelowy (art. 29 ust. 3 ustawy). 8. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w trybie art. 38 Ustawy zapytania o możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość. 9. Teren pod plac zabaw przygotowuje Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie i jego otoczeniu, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10.Zamawiający załącza do Specyfikacji dokument - Protokół kontroli szkolnego placu zabaw (załącznik nr 7) na podstawie którego Ministerstwo Edukacji Narodowej będzie prowadzić odbiór utworzonego szkolnego placu zabaw (odbiór będzie prowadzić firma reprezentująca MEN). Na podstawie ww. dokumentu sprawdzana będzie zgodność wykonanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowanego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia(Dz. U. Nr 110, poz.915 ze zm. Dz.U. z 2010 r., Nr 187, poz.1253).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości Dla zadania I - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Gościcinie w wysokości 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. Dla zadania II - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Gowinie w wysokości 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych. Dla zadania III - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Górze w wysokości 3 500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych. Dla zadania IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim w wysokości 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, b) wnoszone w innych formach niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w Wejherowie przy Os. Przyjaźni 6, pok. nr 314 przed terminem składania ofert. Natomiast kopie dokumentu należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZP.271.19.2012.JA - Wykonanie szkolnego placu zabaw przy * (*należy wpisać w zależności na które zadanie zostaje złożona oferta: SSP Gościcino lub SSP Gowino lub SSP Góra lub SSP Nowy Dwór 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. 13 ust. 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Gminę Wejherowo. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Gwaranta (poręczyciela), bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 3) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinien znajdować się zapis, iż żądanie zapłaty wadium powinno być doręczone w terminie nie krótszym niż 7 dni po okresie ważności gwarancji. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt 2 niniejszego rozdziału. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4 pkt 1 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach