Przetargi.pl
Budowa placów zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim oraz Górze w ramach programu Radosna Szkoła

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim oraz Górze w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnych placów zabaw na terenie Samorządowej Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim przy ul. Szkolnej oraz Samorządowej Szkoły Podstawowej w Górze wraz z dostawą i montażem wyposażenia placów. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o założenia zawarte w rządowym programie Radosna Szkoła przewidzianym na lata 2009-2014. Przedmiot zamówienia należy zrealizować kompleksowo zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) przedmiarem robót, 3) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ oraz zapisami SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z właściwymi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa okresu ich gwarancji oraz materiałów z jakich są wykonane. Rozmieszczenie urządzeń wyposażenia placów zabaw na nawierzchniach bezpiecznych zaprojektowano w taki sposób, by znajdowały się one od siebie oraz od innych nawierzchni w odległości min. 1,50 m. Zapewniono także przy lokalizacji huśtawek wahadłowych odległość min. 3,90 m w strefie nawierzchni bezpiecznej. Dodatkowo wszystkie urządzenia zabawowe zainstalowane na placach zabaw muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania właściwych norm, w szczególności normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi następujący zakres: A. Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Nowym Dworze Wejherowskim Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 83 i 84-3, stanowiących własność gminy Wejherowo. Teren pod projektowany plac zabaw jest płaski, porośnięty trawą. Od północnego wschodu miejsce na plac zabaw otaczają drzewa i skarpa o niewielkim spadku porośnięta krzewami. Od południa plac graniczy z boiskiem trawiastym W ramach ww. robót przewidziano m.in. do wykonania: 1) Wykonanie robót ziemnych pod nawierzchnie syntetyczne placu zabaw. 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z tworzyw sztucznych pod plac zabaw oraz ścieżek komunikacyjnych w kolorach określonych w programie rządowym 3) Wykonanie robót ziemnych pod nawierzchnie z płytek chodnikowych i schodów 4) Wykonanie nawierzchni z płytek chodnikowych i schodów terenowych 5) Wykonanie nawierzchni trawiastej 6) Zakup oraz montaż na kotwach stalowych urządzeń placu zabaw: 1. zestaw zabawowy - 1 szt. 2. huśtawka równoważnia - 1 szt. 3. bujak - 1 szt. 4. drabinka - 1 szt. 5. huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. 7) Zakup oraz montaż elementów małej architektury 1. ławka - 3 szt. 2. śmietnik - 1 szt. 3. tablica regulaminowa placu zabaw, na której należy umieścić informację: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA ( z logo programu) 4. tablice informacyjne o sposobie korzystania z danego urządzenia instrukcja obsługi poszczególnych urządzeń placu zabaw B. Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Górze. Przedmiotowy teren stanowi działka nr 4 w Górze, gm. Wejherowo. Działka należy do kompleksu szkoły podstawowej. Teren jest płaski. Zlokalizowne są na nim trzy budynki szkoły oraz boisko szkolne. Północną część działki zajmuje teren trawiasty obsadzony drzewami owocowymi. W zachodniej części tego obszaru zlokalizowany był plac zabaw z niezagospodarowaną nawierzchnią trawiastą, którego wyposażenie i wszystkie elementy zostały zdemontowane. Cały teren szkoły jest ogrodzony. W ramach ww. robót przewidziano m.in. do wykonania: 1) Wykonanie robót ziemnych pod nawierzchnie syntetyczne placu zabaw. 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z tworzyw sztucznych pod plac zabaw w kolorach określonych w programie rządowym 3) Wykonanie nawierzchni trawiastej wraz z zakupem materiału roślinnego oraz wykonanie nasadzeń. Gatunek materiału roślinnego oraz minimalne wymiary poszczególnych roślin zostały określone w dokumentacji projektowej. 4) Zakup oraz montaż na kotwach stalowych urządzeń placu zabaw: 1. dwie wieże - 1 szt. 2. piramida liniowa mini - 1 szt. 3. małpi gaj - 1 szt. 4. huśtawka gniazdo - 1 szt. 5) Zakup oraz montaż elementów małej architektury 1. ławka - 6 szt. 2. śmietnik - 2 szt. 3. tablica regulaminowa placu zabaw, na której należy umieścić informację: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA ( z logo programu) 4. tablice informacyjne o sposobie korzystania z danego urządzenia instrukcja obsługi poszczególnych urządzeń placu zabaw Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych, nawierzchni syntetycznej oraz urządzeń zabawowych i urządzeń małej architektury wynosi 36 m-cy. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii oraz dokonywał okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń. Szczegółowe uregulowania w ww. zakresie zostały określone w projekcie umowy załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie urządzenia należy na stałe związać z gruntem za pomocą ocynkowanych kotew stalowych mocowanych w betonowym fundamencie (beton B20) posadowionym w gruncie na głębokości podanej przez producenta poszczególnych zabawek. Wszelkie wskazania znaków towarowych lub pochodzenia materiałów lub urządzeń w przedmiarze robót, projekcie oraz specyfikacji technicznej należy rozumieć jako przykład modelowy (art. 29 ust. 3 ustawy). W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza wyroby, produkty równoważne. Teren pod plac zabaw przygotowuje Wykonawca. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu pod plac zabaw. Zakres prac objęty oferowana ceną obejmuje: 1) Wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ, 2) Zapewnienie zgodnie z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu i dojścia do obiektu, 3) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla prowadzenia właściwej jakości robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZP.271.14.2011.JA - Budowa placów zabaw przy SSP w Nowym Dworze Wejherowskim oraz Górze w ramach programu Radosna Szkoła 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać, iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w treści dokumentu stanowiącego zabezpieczenie - wadium, powinno się znaleźć wyraźne stwierdzenie, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium składane (przez podmioty występujące wspólnie) w formie innej niż pieniężna wskazywać musi na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach