Przetargi.pl
Budowa parku linowego w miejscowości Pomiechówek w ramach projektu Aktywnie nad Wkrą - rozwój turystyki w Gminie Pomiechówek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7652724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna 1A 1A
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7652724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 00054659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parku linowego w miejscowości Pomiechówek w ramach projektu Aktywnie nad Wkrą - rozwój turystyki w Gminie Pomiechówek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie parku linowego w miejscowości Pomiechówek na pniach istniejącego drzewostanu na działkach ewidencyjnych nr 372 obręb Pomiechówek i 1049/1 Czarnowo. ( ekspertyza dendrologiczna została zawarta w Rozdziale III SIWZ). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego w ramach projekty Aktywnie nad Wkrą - rozwój turystyki w Gminie Pomiechówek. Budowa parku linowego obejmuje zbudowanie 3 tras linowych o różnym stopniu trudności oraz 1 trasy szkoleniowej. - TRASA MALUCH (dla dzieci w wieku 3-12 lat) - trasa składa się z 11 przeszkód razem z wejściem i zejściem o długości całkowitej 62,53m (kolor pomarańczowy), - TRASA NISKA (dla dzieci powyżej 12 lat i młodzieży) - trasa składa się z 14 przeszkód razem z wejściem i zejściem o długości całkowitej 97,63m (kolor zielony), - TRASA STANDARD (dla młodzieży i dorosłych) - trasa składa się z 15 przeszkód razem z wejściem i zejściem o długości całkowitej 149,47m (kolor niebieski) - TRASA SZKOLENIOWA - składa się z 3 lin rozciągniętych pomiędzy drzewami na niedużej wysokości tak aby były dostępne z ziemi. Na trasie szkoleniowej muszą być rozciągnięte liny do ćwiczenia w jaki sposób używać sprzętu asekuracyjnego na wszystkich rodzajach asekuracji występujących w parku linowym - standardowa lina asekuracyjna, zjazd tyrolski, pętle łączące ćwiczenia, ruchomy lonż, wzornik urządzenia samohamowanego. Trasa szkoleniowa powinna być wygrodzona w taki sposób aby nie doszło do wypadku związanego z niezauważeniem rozciągniętych lin (wygrodzenie można wykonać z flagietek - trójkątów wykonanych z płótna banerowego w różnych kolorach). Całość ma składać się z 40 przeszkód o łącznej długości 309,63m. Projekt poszczególnych tras wraz z piktogramami przeszkód został zawarty w Rozdziale III SIWZ. Do budowy elementów drewnianych wyposażenia parku linowego należy użyć toczonych belek sosnowych o średnicy nie mniejszej niż 12cm impregnowanych ciśnieniowo zgodnie z projektem. Do zabudowy podestu Wykonawca powinien użyć desek ryflowanych z modrzewia syberyjskiego o grubości powyżej 2,6cm. Modrzew jest drewnem z naturalną impregnacją nie wymagającym malowania. Ekspertyza dendrologiczna drzew stanowiących elementy tras linowych została zawarta w Rozdziale III SIWZ. Wyposażenie parku linowego w sprzęt asekuracyjny zgodnie z załącznikiem nr 7 do Rozdziału I SIWZ. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie atesty wymagane normami dla sprzętu alpinistycznego, sprzęt musi być poskładany w zestawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu dla użytkowników parku linowego jak i dla obsługi. Wymagania co do sprzętu zostały zawarte w projekcie stanowiącym Rozdział III SIWZ. Przeszkolenie 6 pracowników parku linowego z zakresu Instruktora oraz Ratownika zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozdziału I SIWZ. Przeprowadzanie głównych corocznych przeglądów obiektu oraz sprzętu alpinistycznego w okresie udzielonej gwarancji. Wykonanie i dostarczenie niezbędnej dokumentacji do prowadzenia parku linowego m.in.: - instrukcję obsługi i konserwacji urządzeń, - instrukcję BHP, - instrukcję eksploatacji i użytkowania dla wszystkich urządzeń, - instrukcję przeciwpożarową, Dostawa wraz z montażem tablicy z regulaminem korzystania z parku linowego, oraz 3 tablic informacyjnych po 1 szt. dla każdej z tras, które będą umieszczone przed wejściem na daną trasę. Każdy z Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu publicznym jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu zapoznanie się z lokalizacją i warunkami miejscowymi przedmiotu zamówienia na własny koszt. Fakt dokonania wizji lokalnej oferent potwierdza podpisaniem oświadczenia zawartego w treści oferty stanowiącej załącznik Nr 3 do Rozdziału II SIWZ. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany również do wykonania zagospodarowania terenu poprzez jego oczyszczenie z drzewostanu i krzaków w porozumieniu z Lasami Państwowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w jednej z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).Wadium wniesione w formach, o których mowa powyżej od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 28 maja 2014 r. do godz. 8:30 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4 (tel. 765-27-14). Kopię dowodu wniesienia wadium (jeśli zostało wniesione w pieniądzu) lub kopię wadium (jeśli zostało wniesione w formach, o których mowa w od b) do e), potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości 5000,00 zł brutto lub ., w fomie lub formach, dopuszczonych przez Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania. Szczegółowe uregulowania dotyczące wniesienia wadium, jego zatrzymania i zwrotu regulują zapisy art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach