Przetargi.pl
Budowa Parku im. Kozłowskiego - Etap II

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Parku im. Kozłowskiego - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 2 niżej wymienione Części zwane dalej Części lub Zadania: Nr Części zamówienia: I, Nazwa Części:Zagospodarowanie terenu ogródków działkowych; Nazwa Części zamówienia: II, Nazwa Części: Budowa placu zabaw dla dzieci powyżej 10 lat - siłowni zewnętrznej. 1. Dotyczy Części I zamówienia: 1.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje: 1) roboty ogrodniczo - budowlane: -roboty rozbiórkowe i wyburzenia; -wywóz gruzu i innych elementów pobudowanych; -wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie; -wykonanie podbudowy; -wykonanie nawierzchni żwirowej oraz z kostki brukowej; -montaż obrzeży betonowych; -wykonanie przepustów; -wywóz mas ziemnych; -karczowanie drzew; -przesadzanie krzewów; -nasadzenia drzew, krzewów, bylin i pnączy; -wykonanie podpór pod pnącza; -wyrównanie terenu; -wykonanie trawników. 2) prace związane z dostawą i wykonaniem elementów małej architektury; 3) dostawę i montaż elementów małej architektury: -ławek; -koszy na śmieci; -stojaków na rowery; -stolików do gier planszowych. UWAGA! Wytyczne do pielęgnacji, o których mowa w projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik nr 5ab) do SIWZ oraz stanowiącym równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 5ac) do SIWZ oraz stanowiącej równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy obowiązują Wykonawcę tylko w okresie realizacji robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6a) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a) do SIWZ, a także: 1.Dokumentacja projektowa: a) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący załącznik nr 5aa) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; b) Projekt architektoniczno-budowlany - stanowiący załącznik nr 5ab) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5ad) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy; 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5ac) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy. 2. Dotyczy Części II zamówienia: 2.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje: 1) roboty budowlane: -zdjęcie i składowanie darni i humusu; -wyrównanie terenu; -wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie; -wykonanie fundamentowania elementów małej architektury, w tym urządzeń do ćwiczeń; -wykonanie ławy fundamentowej pod obrzeża; -wykonanie podbudowy; -wykonanie nawierzchni ziemnej; -montaż obrzeży betonowych; 2)prace związane z dostawą i wykonaniem elementów małej architektury; 3) dostawa i montaż elementów małej architektury: -ławek; -koszy na śmieci; -stojaków na rowery; -urządzeń do ćwiczeń; -pylonów; -tablicy informacyjnej. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6b) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b) do SIWZ, a także: 1.Dokumentacja projektowa: a) Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący załącznik nr 5ba) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; b) Projekt architektoniczno-budowlany - stanowiący załącznik nr 5bb) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5bd) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy; 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5bc) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy. 3. Dotyczy Części I oraz Części II zamówienia: 3.1. Warunki techniczne wykonania robót będących przedmiotem zamówienia: 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową. Wszystkie roboty należy wykonać wg Polskich Norm, pod fachowym, technicznym nadzorem ze strony osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane (w przypadku robót budowlanych) oraz posiadającej doświadczenie w wykonywaniu prac ogrodniczych (w przypadku prac ogrodniczych). 2.Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. 3.Wykonawca jest zobowiązany wykluczyć pracę personelu w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. 4.Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne zezwolenia i uzgodnienia od właściwych władz co do przewozu nietypowych wagowo ładunków (ponadnormatywnych). 5.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 6.Wykonawca zapewnia doprowadzenie mediów we własnym zakresie oraz sam dopełnia wszelkich formalności z dostawcami. Wykonawca ponosi również związane z tym koszty. 7.Zabezpieczenie chodnika znajduje się w zakresie Wykonawcy robót. 8.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i ogrodnictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 9.Materiały, które nie mają odniesienia w publikowanych katalogach, a dopuszczone są do stosowania w budownictwie, należy stosować zgodnie z obowiązującymi kartami wyrobów i instrukcjami producentów. Normy zużycia należy przyjmować zgodnie z zaleceniami producentów i dystrybutorów wyrobów. 10.Wymagania ogólne związane z przechowywaniem, transportem, warunkami dostaw, składowaniem i kontrolą jakości materiałów i wyrobów określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 11.Do wykonania robót należy zastosować sprzęt i maszyny właściwe dla danego rodzaju robót, przy uwzględnieniu przeciętnej organizacji pracy. 12.Liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i wskazaniach Inżyniera/Kierownika projektu. 13.Środki transportu technologicznego i zewnętrznego winny być dobrane przy uwzględnieniu przeciętnej organizacji pracy i wynikać z organizacji budowy. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót opracowanym przez Wykonawcę oraz poleceniami Inżyniera/Kierownika projektu. 15.Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania robót. 16.Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez Inżyniera/Kierownika projektu. 17.Przyjmuje się, że przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje w omawianym przedmiocie, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć lub dotyczyć Oferty Przetargowej. Przyjmuje się, że Wykonawca opiera swoją Ofertę Przetargową na danych udostępnionych przez Zamawiającego oraz na własnych badaniach i wizjach terenowych. 18.Szczegółowe warunki wykonania prac określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Dotyczy Części I - 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy); b) Dotyczy Części II - 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy). 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach