Przetargi.pl
Budowa parkingu w Konarach, gm. Warka - etap I

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu w Konarach, gm. Warka - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w miejscowości Konary położonego na działkach o nr ew. 105/4, 107, 102. W ramach zadania należy wykonać konstrukcję parkingu o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wyremontować dwa wpusty deszczowe i usytuować ich przy krawędzi istniejącej jezdni, wykonać konstrukcję chodnika , wykonać ławy betonowe pod krawężnik i opornik, ułożyć betonowe krawężniki wystające i obniżone oraz oporniki, ułożyć obrzeża chodnikowe. Parking w miejscu styku z jezdnią oraz na krawędzi z terenem należy obramować opornikiem betonowym. W ramach niniejszego zadania Wykonawca zrealizuje pierwszy etap inwestycji. Podstawowym celem inwestycji jest uporządkowanie sposobu parkowania na przedmiotowym terenie. Teren na którym realizowana będzie inwestycja sąsiaduje z terenem szkoły. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej ostrożności i przestrzegania przepisów bhp, zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą prace, z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo dzieci uczęszczających do szkoły. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dojścia i dojazdu na teren obiektu szkoły. Całość prac budowlanych należy wykonać według dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Do zadań Wykonawcy należało będzie również zdjęcie utwardzonej kruszywem nawierzchni przeznaczonej pod parking. Materiał z rozbiórki (kruszywo) należy przekazać Zamawiającemu. Ponadto ziemia z wykopu pozostaje własnością Zamawiającego. Wykonawca odwiezie ziemię na miejsce wskazane przez Sołtysa wsi. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz rzeczowy zrealizowanych prac. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Wszelkie nieścisłości i odstępstwa od dokumentacji projektowej w zakresie efektów mierzalnych winny być zgłaszane Zamawiającemu na bieżąco w trakcie realizacji robót Z uwagi na adaptację istniejącej jezdni bitumicznej, nie przewiduje się jej rozbiórki, jedynie samą krawędź, w przypadku jej nieregularności lub złego stanu odcięć, w celu prawidłowego dowiązania się z projektowanym wzdłuż jej opornikiem/krawężnikiem. Istniejące dwa wpusty deszczowe podlegają remontowi. Z chwilą przejęcia placu budowy Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie nawierzchni jezdni w należytym stanie do czasu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W razie uszkodzenia jezdni Wykonawca dokona naprawy na swój koszt i własnym staraniem. Zakres napraw winien Wykonawca ustalić z inspektorem nadzoru inwestorskiego. Ponadto w ramach zadania do Wykonawcy należeć będzie regulacja wysokościowa istniejącej furtki na teren szkoły oraz regulacja wysokościowa istniejącego chodnika za furtką wraz z malowaniem. Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenie złożonej oferty w/w prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne , jakościowe - z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót i załączyć go do oferty. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno-pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania jak np. odtworzenie nawierzchni. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/materiałów (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń/materiałów (rozwiązań) projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/materiały równoważne, parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/materiałów równoważnych muszą być najmniej takie same, jak parametry urządzeń/materiałów (rozwiązań) projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń/materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń/materiałów w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia/materiały były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia/materiały sprawdzone, katalogowe, spełniające wymogi dokumentacji przetargowej. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca, zobowiązany będzie do opracowania i załączenia do umowy, harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, obejmującego wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego (wg tabeli elementów scalonych) umożliwiającego fakturowanie częściowe. Zamawiający przy finansowaniu zadania zamierza korzystać ze środków zewnętrznych. W związku z powyższym, istotna będzie poprawność wykonania w/w harmonogramu, aby umożliwić Wykonawcy fakturowanie częściowe Sugeruje się dokonanie wizji terenu budowy (pasa drogowego), Zamawiający nie zwraca kosztów z tym związanych. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach