Przetargi.pl
BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PARKINGU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Lęborku wraz z budową ogrodzenia. 1.1. Budowa parkingu obejmuje m.in.: A) Utwardzenie terenu z kostki betonowej h=8cm, kolor szary na powierzchni ok. 900m2 B) Istniejący chodnik (na terenie szkoły) do przełożenia na powierzchni ok. 48m2 C) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni ok. 85m2 D) Odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi do projektowanej kanalizacji deszczowej ?200 o długości ok. 85m; wykonanie studzienek ściekowych ?500 - 2szt, oraz studzienek kanalizacyjnych ?315-425 - 2szt 1.2. Budowa ogrodzenia A) Rozbiórka istniejącego ogrodzenia na obszarze budowy parkingu wraz z cokołami i murkiem o długości ok. 100m B) Budowa fundamentów nowego ogrodzenia oraz fundamentów bramy przesuwnej o długości ok. 100m C) Budowa cokołu klinkierowego z cegły klinkierowej na zaprawie cementowej o długości ok. 104m D) Wykonanie i montaż elementów stalowych na długości ok. 90m; 30 przęseł o długości 3m każde; 23 pręty pionowe w każdym przęśle wraz z ramka stalową o wysokości 130cm E) Zakup i montaż bramy przesuwnej. Brama przesuwna w zestawie z pilotem, napędem i sterowaniem w słupku 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem budowlanym Utwardzenie terenu działki nr 115 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 8 do SIWZ) 2.2. szczegółową specyfikacją techniczną dotyczącą utwardzenia terenu działki nr 115 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 9 do SIWZ) 2.3. przedmiarem robót utwardzenia terenu działki nr 115 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 10 do SIWZ) 2.4. projektem budowlanym ogrodzenia przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 11 do SIZW) 2.5. szczegółową specyfikacją techniczną dotyczącą wykonania i odbioru robót budowlanych budowy ogrodzenia przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 12 do SIWZ) 2.6. przedmiarem robót budowy ogrodzenia przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Lęborku (Załącznik nr 13 do SIWZ) 2.7. z projektu Utwardzenie terenu działki nr 115 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Lęborku nie należy wykonywać humusowania i obsiania trawą oraz bram i furtek 2.8. Elementy stalowe przęseł ogrodzenia wg wyboru wykonawcy można wykonać nowe lub odnowić (wg projektu) i wykorzystać podczas budowy nowego ogrodzenia 2.9. Włączenie napędu elektrycznego bramy do sieci energetycznej w miejscu wskazanym przez Szkołę w Sali lekcyjnej znajdującej się w piwnicy - kabel energetyczny należy ułożyć w gruncie w rurze osłonowej na placu zabaw, wykonać przekucie w ścianie budynku i przyłączyć do sieci elektroenergetycznej w Sali, stosownie dobrać zabezpieczenie oraz naprawić powstałe uszkodzenia ścian. 2.10. Kolor ogrodzenia: zielony - należy utrzymać istniejącą kolorystykę ogrodzenia 2.11. Zapisami niniejszej SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1 geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4 tymczasową organizację ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji) 3.5 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7 realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9 przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego 3.10 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1 miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.2 Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.3 Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa parkingu przy SP 5. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 29.06.2016r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach