Przetargi.pl
Budowa Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu - etap II: budowa placu ćwiczeń wraz z zapleczem socjalnym w Kołobrzegu przy ulicy Warzelniczej (nr działek: 4/59 obr. 3 i 174/6 obr. 4)

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu - etap II: budowa placu ćwiczeń wraz z zapleczem socjalnym w Kołobrzegu przy ulicy Warzelniczej (nr działek: 4/59 obr. 3 i 174/6 obr. 4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu - etap II: budowa placu ćwiczeń wraz z zapleczem socjalnym w Kołobrzegu przy ulicy Warzelniczej (nr działek: 4/59 obr. 3 i 174/6 obr. 4), zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. 2. Inwestycja będzie realizowana w ramach umowy: nr 00005-61720-OR1600006/10/11 zawartej na realizację projektu pt Uruchomienie Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu jako nowoczesnego narzędzia szkoleniowego współfinansowanego z: Europejskiego Funduszu Rybackiego. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1) roboty budowlane - roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty rozbiórkowe i demontażowe, przebijanie otworów, roboty w zakresie wykonywania konstrukcji stalowych, wykonanie zabudowy w systemie lekkich konstrukcji kontenerowych, wykonywanie fasad w systemie płyt HPL, roboty fundamentowe, roboty murowe, roboty posadzkarskie, roboty izolacyjne przeciwwilgociowe, roboty w zakresie izolacji termicznych ,roboty tynkarskie, roboty malarskie, wykładzin PVC, wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki drzwiowej, montaż stolarki okiennej, roboty polegające na konserwacji urządzeń hydrotechnicznych itd., 2) roboty sanitarne - roboty w zakresie wykonania instalacji wod-kan, instalacji hydrantowych, przyłącza instalacji wodociągowej, przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie przepompowni ścieków, instalacje oczyszczania zanieczyszczeń organicznych itd., 3) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznych ogólnych, gniazdowych, oświetlenia, prowadzenie tras kablowych, wykonanie tablic rozdzielczych, instalacja zasilania wentylacji, instalacja odgromowa, instalacja wyrównawcza, instalacja oświetlenia terenu zewnętrznego, instalacja zasilania kablowego 0,4 kV itd., 4) instalacje teleinformatyczne - wykonanie tras kablowych, układanie instalacji teleinformatycznej, instalacje UPS, rejestratorów itd., 5) instalacje teletechniczne - wykonanie tras kablowych, prowadzenie instalacji, montaż urządzeń dla instalacji SWiN, CCTV itd., 6) roboty drogowe - rozbiórka istniejących nawierzchni, prace ziemne, prace w zakresie wykonywania warstw podbudowy i warstwy wierzchniej nowych nawierzchni parkingu, ciągów pieszych, roboty brukarskie, układanie chodników i pieszojezdni z kostki betonowej itd., 7) zagospodarowanie terenu - wykonanie nowych ogrodzeń wydzielających teren, wykonanie śmietnika na odpady, instalacja żurawika, dostawa i montaż małej architektury - ławki, kosze, donice z zielenią, wykonanie nasadzeń zieleni niskiej, nasadzenia krzewów i drzew itd., 8) przegląd i konserwacja przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń zamontowanych instalacji i urządzeń: a) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), b) telewizji przemysłowej CCTV. 3.2.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z podziałem na dwa etapy: 3.2.1. ETAP I obejmujący roboty w zakresie: a) prac przygotowawczych i rozbiórkowych (w tym: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykopy pod fundamenty i zasypki, fundamenty obiektu socjalnego) oraz wykonania: b) sieci zewnętrznych elektrycznych (w tym: zasilanie do R1, instalacja odgromowa i wyrównawcza, oświetlenie terenu, zasilanie: bramy, przepompowni, gniazda jachtu, gniazda GR, żurawia oraz kanalizacja teletechniczna), c) przyłącza kanalizacji sanitarnej d) przyłącza wody, w tym : - przyłącze wodociągowe od komory wodomierzowej do budynku, - zabudowa hydrantu p-poż., - instalacja nawadniania trawnika 1, - instalacja nawadniania trawnika 2, - komora wodomierzowa, - wyposażenie komory wodomierzowej, e) instalacje zewnętrzne, w tym : - instalacje wodociągowe od pkt. A do komory wodomierzowej, - kanalizacja sanitarna od pkt włączenia do przepompowni ścieków, f) nawierzchnie utwardzone, opaska wokół budynku, elementy małej architektury, g) remont nabrzeża, h) żuraw do przeładunku łodzi, i) śmietnik, j) plac do ćwiczeń pożarniczych, k) tarcza do ćwiczeń z wodą na fundamencie betonowym 3.2.2.ETAP II - obejmujący pozostałe roboty, w tym m.in. : a) roboty budowlane, w tym: - dostawa i montaż budynku kontenerowego, - konstrukcje stalowe, - wyposażenie, - okładziny i wymalowania wewnętrzne, - stolarka otworowa, - elewacja, b) instalacje wewnętrzne elektryczne, w tym : - oprawy oświetleniowe, - instalacje siłowe ogólne (gniazda), - kable i przewody, - instalacja oświetlenia (łączniki, puszki, czujki), - instalacja SWiN, - instalacja CCTV, - rozdzielnica R1, - koryta kablowe na inst. silnoprądową i teletechniczną. c) instalacje wewnętrzne, w tym: - instalacja wodociągowa - woda zimna, ciepła cyrkulacja, - instalacja wodociągowa - izolacja, - urządzenia, - płukanie i próba szczelności instalacji wodociągowej, - instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku, - urządzenia kanalizacyjne, - dodatki dopływowe, - dodatki odpływowe, - biały montaż, - instalacja centralnego ogrzewania - grzejniki elektryczne, - wentylacja - urządzenia, d) dostawa i montaż rampy do skoków do wody, e) ogrodzenie, f) betonowy postument. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem w/w wizji w celu zapoznania się z obiektami, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju AM w formie pisemnej, lub faksowej nr faksu 91 4809 748) do dnia 05.10.2012r.O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie lub faxem. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.3.1. W zakresie robót budowlanych : 1) Załącznik nr 11-1 Projekt wykonawczy: Architektura; 2) Załącznik nr 11-2 Projekt wykonawczy: Konstrukcja; 3) Załącznik nr 11-3 Projekt wykonawczy: Instalacje sanitarne; 4) Załącznik nr 11-4 Projekt wykonawczy: Przyłącza wody i kanalizacji; 5) Załącznik nr 11-5 Projekt wykonawczy: Instalacje elektryczne 6) Załącznik nr 12-1 Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót -roboty budowlane; 7) Załącznik nr 12-2 Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót- instalacje sanitarne; 8) Załącznik nr 12-3 Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót- instalacje elektryczne; 9) Załącznik nr 12-4 Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót- część drogowa; Dodatkowo Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót, które mają wyłącznie charakter pomocniczy (informacyjny) przy kalkulacji ceny ofertowej na roboty budowlane: 1) Załącznik nr 13-1 Przedmiar robót budowlanych 2) Załącznik nr 13-2 Przedmiar robót instalacji sanitarnych wewnętrznych 3) Załącznik nr 13-3 Przedmiar robót instalacji zewnętrznych 4) Załącznik nr 13-4 Przedmiar robót przyłącza kanalizacji sanitarnej 5) Załącznik nr 13-5 Przedmiar robót przyłącza wody wraz z komorą wodomierzową 6) Załącznik nr 13-6 Przedmiar robót instalacji elektrycznych 3.3.2 W zakresie przeglądów i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i telewizji przemysłowej (CCTV) załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/119/17/2012 OSRB w Kołobrzegu - etap II 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku z nich). 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach