Przetargi.pl
Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Łąck, Grabina i Podlasie gm. Łąck

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3841400
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    ul. Gostynińska 2 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 3841400
    REGON: 61101573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalack.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Łąck, Grabina i Podlasie gm. Łąck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Łąck, Grabina i Podlasie gm. Łąck. Zamówienie składa się z trzech części i obejmuje swoim zakresem następujące zadania: Zadanie nr 1: Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Grabina (dz. nr 283/2 i 283/11) gm. Łąck z rur PVC DN90 o długości 142,5 mb i PE DN63 o długości 27 mb. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w celu umożliwienia doprowadzenia wody do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych wzdłuż dróg o nr ew. działek 283/2 i 283/11 w m. Grabina gm. Łąck według zakresu rzeczowego i ilościowego określonego w przedmiarach robót (załącznik nr 10 do siwz), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do siwz) oraz specyfikacji (załącznik nr 9 do siwz).Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Podlasie - III etap (dz. nr 47/1, 51/1, 58/1) gm. Łąck, od W11 do W6 z rur PE fi 90mm = 634,4m oraz hydranty p.poż DN 80 mm - 2szt. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w celu umożliwienia doprowadzenia wody do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych na działkach nr ew. 47/1, 51/1, 58/1 w m. Podlasie gm. Łąck według zakresu rzeczowego i ilościowego określonego w przedmiarach robót (załącznik nr 10 do siwz), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do siwz) oraz specyfikacji (załącznik nr 9 do siwz). Zakres robót obejmuje: 1. Sieć wodociągową z rur PE fi 90mm od węzła W11 do węzła W6 o długości łącznej 634,4m 2. Hydranty p.poż DN 80 mm - 2szt. Uwaga. Na wniosek mieszkańców, roboty budowlane możliwe tylko po zbiorach plonów (tj. żniwach, które trwają mniej więcej od 15 czerwca do 15 sierpnia) i przed zasiewem. Zadanie nr 3: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Łąck - I etap (dz. nr 59/3, 58/8, 57/25, 59/8, 58/11, 57/31, 1051/8, 1051/22) gm. Łąck odcinek od węzła W1 do hydrantu Hp1 z rur PVC DN 110 L=63,00mb; odcinek od węzła W2 do hydrantu Hp2 z rur PVC DN 110 L=95,00mb; odcinek od węzła W3 do hydrantu Hp3 z rur PVC DN 90 L=162,70mb oraz hydranty p.poż. DN 80, nadziemne: 3 szt. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w celu umożliwienia doprowadzenia wody do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych wzdłuż dróg o nr ew. działek 59/3, 58/8, 57/25, 59/8, 58/11, 57/31, 1051/8, 1051/22 w m. Łąck gm. Łąck według zakresu rzeczowego i ilościowego określonego w przedmiarach robót (załącznik nr 10 do siwz), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do siwz) oraz specyfikacji (załącznik nr 9 do siwz). Zakres robót obejmuje: a)sieć wodociągową: odcinek od węzła W1 do hydrantu Hp1 z rur PVC DN 110 L=63,00mb; odcinek od węzła W2 do hydrantu Hp2 z rur PVC DN 110 L=95,00mb; odcinek od węzła W3 do hydrantu Hp3 z rur PVC DN 90 L=162,70mb; b)hydranty p.poż. DN 80, nadziemne: 3 szt. Zakres zamówienia obejmuje również:zabezpieczenie i wygrodzenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności; geodezyjne tyczenie na gruncie oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 2)Przekazane Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Mogą być traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych stanowi dokumentacja projektowa. Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.). Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że produkt jest równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp tj:a)pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy w Łącku,.BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 (kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty)5.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium zostaje przyjęty termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać, iż na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:a)Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b)Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglack.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach