Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem doprowadzającym i kanalizacją sanitarną oraz wykonaniem usługi odprowadzenia ścieków poprzez wybudowanie przyłączy (przykanalików) do odbiorców indywidualnych w miejscowościach Gowarczów i Ruda Białaczowska

Urząd Gminy Gowarczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-225 Gowarczów, pl. XX-lecia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 048 6724037, 6724022 , fax. 048 6724744, 6724037 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gowarczów
    pl. XX-lecia 1 1
    26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 048 6724037, 6724022, fax. 048 6724744, 6724037 w. 24
    REGON: 00053472400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem doprowadzającym i kanalizacją sanitarną oraz wykonaniem usługi odprowadzenia ścieków poprzez wybudowanie przyłączy (przykanalików) do odbiorców indywidualnych w miejscowościach Gowarczów i Ruda Białaczowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem doprowadzającym i kanalizacją sanitarną oraz wykonaniem usługi odprowadzenia ścieków poprzez wybudowanie przyłączy (przykanalików) do odbiorców indywidualnych w miejscowościach Gowarczów i Ruda Białaczowska zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną będącą w posiadaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów : 1. Zadanie pierwsze z terminem realizacji do 30 listopada 2010 r. przy czym z uwagi na konieczność skoordynowania wykonywania kanalizacji z planowanymi robotami drogowymi należy wykonać roboty do dnia jak niżej. 1.1. Kanały pod projektowanymi drogami z usługą odprowadzenia ścieków poprzez wybudowanie przyłączy w terminach wykonania jak niżej: a) kanał PB w ul. Południowej w terminie do 30-04-2010 r., b) kanał PB w ulicy Armii Krajowej w terminie do 20-05-2010 r., c) kanał PA w ulicy Działkowej w terminie do 10-06-2010 r., d) kanał P w ulicy Armii Ludowej w terminie do 30-06-2010 r., e) kanał P1 w ulicy Stanisława Żuka w terminie do 20-07-2010 r., wraz ze studzienkami i innymi elementami kanalizacji, które ulegną zakryciu przy przebudowie dróg. Łączna długość kanałów --- 2753,0 m 1. 2. Wykonanie kanałów grawitacyjnych A, AB, AA, AD z rur z tworzyw sztucznych o średnicy 200 i 250 mm o łącznej długości 4680,5 m wraz z wykonaniem usługi (PKWiU 90.01.11) poprzez wybudowanie przyłączy kanalizacyjnych do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców usług z rur z tworzyw sztucznych o średnicy 160 i 200 mm o łącznej długości 923,0 m, oraz związanych z tym robotami : roboty zimne, studzienki, przeciski i przekopy pod drogą, naprawa dróg po wykopach itp. 1.2.1 Uwarunkowania dodatkowe do pkt. 1.1. a) Z kanału AB wyłącza się odcinek 203,5 m (od studzienki st.7 AB do st.15 AB) biegnący w ulicy Szkolnej, którego nie należy ujmować w ofercie. 1.3. Budowa oczyszczalni ścieków komunalno-bytowych o wydajności 245 m?/dobę w miejscowości Ruda Białaczowska w program której wchodzić będą następujące obiekty: a) pompownia ścieków - zbiornik żelbetowy o średnicy wewnętrznej 3,0 m wraz z montażem pomp , armatury itp. oraz instalacją elektryczną, b) budynek technologiczno-gospodarczy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o pow. zabudowy 162,58 m? wraz z instalacjami branżowymi wod-kan, centralnego ogrzewania, elektryczną i siłową, wentylacji mechanicznej, c) reaktor biologiczny - zbiornik żelbetowy, monolityczny o pow. zabudowy 150,15 m? wraz z wyposażeniem w deflektor, mieszadła, ruszt napowietrzający, dmuchawy i inne urządzenia, d) komora pomiarów ilości ścieków oczyszczonych - zbiornik cylindryczny podziemny o średnicy wewnętrznej 1,40 m i pow. zabudowy 2,3 m?, e) wylot kanału ścieków oczyszczonych - kanał żelbetowy o wym. 1,35 m x 0,9 m, f) rów otwarty ścieków oczyszczonych i wylot do odbiornika długość 17,5 m, g) pompownia osadu z komorą zasuw - żelbetowe zbiorniki zagłębione w gruncie wyposażone w pompę i oprzyrządowanie (zasuwy) o średnicy wewnętrznej 1,4 m, h) zbiornik osadu nadmiernego - żelbetowy zbiornik zagłębiony w gruncie o średnicy 4,0 m wyposażony w pompy, mieszadła, i) instalacja odwadniania osadu-zlokalizowana w budynku gospodarczym w skład której wchodzą m. in: prasa taśmowa, przenośnik ślimakowy, pompy, kompresor, szafa zasilająca z systemem sterowania, j) wiata o konstrukcji stalowej o wymiarach 6,0 x 24,0 m, k) stanowisko zrzutu ścieków dowożonych-monolityczny dwukomorowy zbiornik żelbetowy zagłębiony w terenie o wymiarach 2,90 x4,4m + 0,55 x 0,8 m, l) stacja trafo - obiekt energetyczny wolnostojący na słupach żelbetowych ł) agregat prądotwórczy - ustawiony na płycie fundamentowej o wym. 2,5 x3,5m m) zieleń - nieutwardzony teren działki obsiany trawą pow. 2 012 m? n) droga wewnętrzna, ciągi piesze i ukształtowanie terenu - droga wewnętrzna, parking i place manewrowe utwardzone kostką betonową o pow. 940 m?, ciągi piesze 151,0 m?,taca najazdowa 32,0 m?, o) ogrodzenie - z siatki na słupach metalowych wys. 150 cm, z bramą o szerokości 5,0 m o łącznej długości ogrodzenia 151,0 m, p) instalacja elektryczna - stacja trafo, układ pomiarowy, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetlenia wewnętrznego i odbiorów jednofazowych, instalacja siłowa i sterownicza, Linia kablowa średniego napięcia o długości 972 m (przyłącze) wykonana zostanie przez ZEORK w ramach umowy przyłączeniowej (nie ujmować w ofercie). 2 . Zadanie drugie z terminem realizacji do 30 listopada 2011 r. obejmuje: 2.1. Wykonanie pozostałych kanałów (AC, N, NA, Tł_P3, Tł _Pd2, J,M) grawitacyjnych średnicy 200 i 250 mm i rurociągów tłocznych o średnicach 250, 200, 140, 90, 75 i 63 mm o łącznej długości 3 469,0m , przyłączy kanalizacyjnych oraz związanych z tymi robotami: roboty ziemne, studzienki, przeciski i przekopy pod drogami, naprawa dróg po wykopach itp. 2.2. Wykonanie sieciowych przepompowni ścieków ( P1, P3) szt 2 i przydomowych (Pd2)-szt 1. wraz z montażem pomp i armatury, instalacją elektryczną , zabudową, złącza pomiarowego (przyłącze zasilające do ZKP wykonywane będzie przez ZEORK) i tablicą sterowniczą, drogami o nawierzchni tłuczniowej i ogrodzeniem terenu z bramami wjazdowymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany , przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Kompletną dokumentację projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Gowarczów , Pl. XX-lecia 1, 25-225 Gowarczów, pokój nr 303 w godzinach 800 do 1400. 5. Każdy z oferentów winien dokonać wizji miejsca budowy celem sprawdzenia terenu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Dokonana wizja winna być potwierdzona oświadczeniem wykonawcy. 6. Koszty wizji terenu budowy ponosi Wykonawca. 7. Zakres prac, oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b) ubezpieczenie budowy, dozorowanie placu budowy, zapewnienie warunków bhp i ppoż., c) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu i bieżącej obsługi geodezyjnej, d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną wszystkich prac przyjętą przez Starostwo Powiatowe w Końskich, f) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, g) przygotowanie harmonogramu realizacji robót, który ma być dołączony w formie załącznika do umowy, h) uzyskanie zgody zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, ewentualne zamknięcie dróg i związane z tym opracowania (projekt organizacji ruchu), a także wykonanie prowizorycznych przejść lub mostków - koszty ponosi Wykonawca, 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącej załącznik doniniejszej specyfikacji. 9. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: a) Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na całość wykonanych robót, b) Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi ustala się na okres 48 miesięcy. 10. Zamawiający żąda wskazania przez oferenta w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć pod?wykonawcom, wraz z podaniem ich nazw, adresu, zakresu powierzonych robót, wymaganych uprawnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł ) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego moga ubiegać sie wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, objętej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonali co najmniej 3 zamówienia o zakresie i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dla udokumentowania złożonych powyżej oświadczeń stosownie do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-05-2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz.605 ze zmianami) wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) w przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane niniejszą SIWZ dokumenty, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych kierownictwa robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponował będzie przy realizacji zamówienia, g) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, i) oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy ze sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, j) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez okres realizacji umowy i okres trwania rękojmi o wartości nie mniejszej niż wartość oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gowarczow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach