Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków (etap Ia) wraz z kanalizacją sanitarną w Pawłowie (I etap) gm. Rejowiec Fabryczny

Gmina Rejowiec Fabryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-169 Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5664121 , fax. 082 5663103
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rejowiec Fabryczny
    ul. Lubelska 16 16
    22-169 Rejowiec Fabryczny, woj. lubelskie
    tel. 082 5664121, fax. 082 5663103
    REGON: 11019804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków (etap Ia) wraz z kanalizacją sanitarną w Pawłowie (I etap) gm. Rejowiec Fabryczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt zakłada budowę mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności do 45m3/d opartej na tzw. reaktorach porcjowych w układzie SBR . Część mechaniczną oczyszczalni ścieków stanowią : pompownia ścieków surowych krata dwuworkowa zbiornik retencyjny ścieków z kanalizacji o poj. 20m3 z zainstalowaną pompą zatapialną do ścieków Część biologiczną oczyszczalni ścieków stanowią : 3 zbiorniki SBR o poj. 10m3 1 zbiornik STO o poj. 10m3 Cały projekt zakłada wykonanie następujących robót : - budowę oczyszczalni ścieków z technologią oraz instalacjami sanitarną , wodociągową , elektryczną , grzewczą - budowa drogi dojazdowej i dróg wewnętrznych - przepompownia ścieków P-2 - sieć kanalizacji sanitarnej którą stanowią kanały główne i odgałęzienia boczne do granic posesji wykonane z rur PCV 200 - 3016 m , PCV 160 - 3476 m , PE 90 - 259 m = 6751 m łącznie - przyłącza kanalizacyjne stanowią przewody kanalizacyjne z budynku do studzienki rewizyjnej lub granicy działki wykonane z rur PCV 160 kielichowe o łącznej długości 1708 m , szt. 116 - obsługa geodezyjna Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w projektach technicznych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego . Uwaga zamieszczone na stronie przedmiary nie zawierają pozycji obsługi geodezyjnej należy wkalkulować ją w cenę oferty .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium jest wymagane w kwocie : Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny 20 000 zł Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny 60 000 zł 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku: Pekao S.A I O/Chełm 82124022231111000035948177 z dopiskiem Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny , lub Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny. 5.Kopia dowodu przelewu powinna być dołączona do oferty. 6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty. 7.Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę, c)posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 PLN potwierdzonych referencjami; d)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. samochód dostawczy 0,9 t szt1 , samochód ciężarowy szt.1 , koparka szt.2 , spycharka szt.1 , dźwig budowlany do montażu rurociągów szt.1 , zgrzewarka do rur szt.1 , betoniarki szt.2 e)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej, dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami branży sanitarnej , dysponują co najmniej 1 osobą branży elektrycznej . f)znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 4 000 000 PLN. g)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ustawy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że: 1.1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 2.1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie załącznik nr 4 . 3.2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (dołączyć ksero uprawnień). wykaz ten należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 . 3.3.wykaz sprzętu do wykonania zamówienia , który należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 . 4.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 4.1.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z pkt. 5.f) 4.2.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę złożonej oferty. 5.Inne wymagane dokumenty które należy załączyć do oferty : - wypełniony formularz ofertowy , przedmiar robót załącznik nr 1 - zaparafowany wzór umowy załącznik nr 2 - dowód wniesienia wadium 6.W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać wspólnie wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w przypadku jak wyżej należy dołączyć również : a)pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; b)jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca dołączy umowę regulującą współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.rejowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach