Przetargi.pl
Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach.

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach w zakresie: -1273m przebudowy drogi gminnej (w tym 740m budowy nowej obwodnicy miasta Zduny), na docinku A-B, klasa drogi L, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 6,5m: -2001m przebudowy drogi gminnej na odcinku B-C, klasa drogi L, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 5,5m -876m przebudowy drogi gminnej na odcinku B-D (w kierunku Kooperolu), klasa drogi D, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 5,5m: -722m budowy drogi gminnej(przez centrum miejscowości Zduny) na odcinku A1-A2, klasa drogi D, kategoria ruchu -KR2, szerokość podstawowa 5,5m: w tym, dla wszystkich dróg łącznie: a)Roboty przygotowawcze: -roboty pomiarowe- 4,87 km -usunięcie drzew (13 szt.), usunięcie warstwy humusu i darniny grubości 30 cm - 13 111m2 -roboty rozbiórkowe z wywozem, w tym: -rozebranie nawierzchni z tłucznia gr.20cm- 5600m2, z bruku kamiennego-2840m2, z betonu gr. 12cm- 138,5m2,z płyt betonowych gr. 12cm-786m2,z kostki betonowej-1602m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 12cm- 3626m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 7cm -2840m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 5cm-474,67m2, chodników z płyt betonowych- 1042m2 -rozebranie podbudowy z bruku kamiennego-2840m2 -Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr do 4 cm-16866,50m2 -rozebranie obrzeży betonowych, krawężników betonowych , krawężników kamiennych- łącznie 2915,89 m -rozebranie ścieków betonowych-74,71m,przepustów betonowych ?800-4 szt,, -demontaż studzienek ściekowych betonowych-3 szt., betonowych kanałów rurowych -25m -rozebranie ogrodzenia z siatki -39m, przestawienia bram wjazdowych -1 szt., rozebranie cokołów ogrodzeń-4,88m3, słupków do znaków-15 szt, znaków i drogowskazów-18szt. b)Wykonanie przepustów pod zjazdami, pod drogami gminnymi i dojściami do przejść dla pieszych-łącznie 99,3m c)wykonanie robót ziemnych (wykopy i nasypy)- łącznie 13 788,00m3, d)czyszczenie rowów z wyprofilowaniem-190m e)Wykonanie podłoża i podbudowy: -korytowanie -11 361,88m3, -profilowanie i zagęszczanie -9201,92m2 -warstwa odcinająca-3517,00m2 -warstwa pospółki -7842,99m2 -warstwa gruntu stabilizowanego cementem-9824,50m2 -podbudowa z chudego betonu C8/10- 5158,63m2 -podbudowa z kruszyw łamanych-10 958,97m2 -podbudowa z bet. cementowego C16/20-4 742,43m2 -podbudowa z AC22- 10 581,43m2 -warstwa wyrównawcza z AC16W-3 451,00t -warstwa wiążąca AC 16W- 25 771,49m2 f)Wykonanie nawierzchni -z kostki brukowej bet. gr 10cm na podsypce cementowo piaskowej -zatoki autobusowe i zabruki, droga przy zatoce- 782,01m2 -warstwa ścieralna z SMA11 PMB45/80-65 gr. 4cm- 29125,25m2 -warstwa ścieralna z AC 11S gr. 4 cm-826,39m2 -ułożenie geosiatki z włókien szklanych- 9751m2 g)Elementy ulic -chodniki z kostki brukowej bet. szarej gr.6cm na podsypce cem.-piskowej-3266,83m2 -chodniki do przełożenia z kostki brukowej bet. szarej o gr. 6cm na podsypce cem. piaskowej -250m2 -nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej bet.kolorowej o gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej- 1020,37m2, oraz z kostki brukowej (częściowo z odzysku) -140m2 -krawężniki betonowe 15x30na ławie bet.-1585,50m -krawężniki betonowe 15x22 na ławie bet.-1365,00m -krawężniki kamienne 15x25na ławie bet.-221,00m -obrzeża bet.-38x8 na ławie betonowej- 1989,00m -Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej czerwonej na ławie betonowej-65m2 -ułożenie ścieków z pref. elementów betonowych gr.15cm na ławie z betonu C12/15- 98,11m h)Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i roboty wykończeniowe -oznakowanie poziome- 21321,00m2 -przymocowanie tabliczek-folia 2 -7 szt. -znali zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne(małe)- 75 szt. -słupki stalowe do znaków-77szt. -bariery stalowe Sp-06- moduł 4m -70m -humusowanie (humus pozyskany na budowie) z obsianiem trawą -21321,00m2 i)Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. wraz z zabezpieczeniem urządzeń telekomunikacyjnych -budowa rurociągu kablowego HDPE-fi 40mm-122m -układanie kabla w rowie kablowym o średnicy do 30mm-771m j)przebudowa linii napowietrznej nN 0,4 kV wraz pomiarami: -montaż pojedynczych słupów E12/15 wraz z oprawami z demontażu- 2szt, oraz ogranicznikami przypięć-9szt, uziomami ze stali ocynkowanej-3 szt. -linia napowietrzna nn o przekroju 4x70mm2- 89m k)Linia oświetleniowa NN0,4kV-41 m przewodów o przekroju 4x25mm2 l)budowa kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem w tym : -(odwodnienie drogi) w zakresie: - 540m kanalizacji z rur PVC Dz 315 - 127 m kanalizacji z rur PVC Dz 200 - osadnik o pojemności 5m3 - separator substancji ropopochodnych 60/600 o wydajności max 60 dm3/s -zabudowa rowu otwartego w zakresie: -132m kanałów z rur polietylowych DN 800mm -5 studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetowych o śr.1500mm m)remont kanalizacji deszczowej -roboty dodatkowe, w tym: -wymiana kanału deszczowego wraz z uzbrojeniem- rury PE Dn 800mm-169m -wymiana kanału deszczowego wraz z uzbrojeniem- rury PE Dn 500mm-141m -5 studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetowych o śr.1500mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi organami administracji, -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej lub remontowanej drogi, lub mających dostęp do tych dróg -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót -zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach