Gmina Stepnica ogłasza przetarg
- Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4188521 , fax. 091 4188580
- Data zamieszczenia: 2012-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
ul. Kościuszki 4 4
72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4188521, fax. 091 4188580
REGON: 81168433800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu sportowego Skateparku w Stepnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt przewiduje utwardzenie nawierzchni w formie płyty betonowej oraz takie jej ukształtowanie do jazdy po nich na łyżworolkach, deskorolkach i rowerach. Kształt, forma oraz wielkość projektowanego Skateparku i przeszkód zostały dostosowane do istniejącego terenu, omijają wszystkie istniejące drzewa oraz w znacznej części wykorzystują istniejące nasypy po dawnej strzelnicy. Wszystkie projektowane nawierzchnie posiadają 2% spadek co zapewnia zachowanie płynnej jazdy na deskorolkach, jak również odprowadzenie wód opadowych na teren nieutwardzony po stronie północno-wschodniej w granicach własnej działki. W miejscach, gdzie przeszkody dochodzą do krawędzi płyty zostaną wykonane małe skarpy terenowe zapewniające bezpieczeństwo użytkowników. Przewiduje się także korektę istniejących nasypów i ich dostosowanie do kształtu zaprojektowanych przeszkód jak również uzupełnienie istniejących trawników w pasie bezpieczeństwa oraz w terenie przyległym w zakresie niezbędnym do uporządkowania i przywrócenia odpowiedniego stanu istniejącym trawnikom. Oprócz przeszkód wyprofilowanych z płyty żelbetowej zaprojektowano dodatkowo jedną poręcz stalową kotwioną do nawierzchni oraz minirampę ustawioną na nawierzchni z kostki betonowej. Ponadto przewiduje się wykonanie chodników oraz montaż elementów małej architektury takie jak ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery i tablica informacyjna. Wszystkie elementy małej architektury powinny prezentować nowoczesną stylistykę adekwatną do charakteru planowanej inwestycji. Planuje się zamontowanie 6 ławek, z czego 2 ławki powinny spełniać inną formę użytkową tzw. ławka młodzieżowa (przykładowa ławka załącznik nr 14) Projektowany obiekt nie zostanie ogrodzony dzięki czemu będzie dostępny z istniejącego ciągu komunikacyjnego znajdującego się na terenie działki. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia działki nr 568 - 1,5350 ha Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 1 329,00 m? Powierzchnia proj. placu betonowego - 454,20 m? Powierzchnia proj. terenów zielonych (trawnik, strefa bezp.) - 545,00 m? Powierzchnia proj. chodników, placu z kostki betonowej - 141,50 m? Wskaźnik wielkości powierzchni zabudowy (utwardzenia - nawierzchnia betonowa i z kostki betonowej) w stosunku do powierzchni działki - 3,88% (dopuszczalna 40%) Udział powierzchni biologicznie czynnej - 96,12% (min. 50% pow. działki). Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres określają następujące załączniki do SIWZ - decyzja pozwolenia na budowę - załącznik nr 1 do SIWZ, - projekt budowlany- załącznik nr 2 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załączniki nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na rachunek bankowy PKO O/GOLENIÓW 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), - wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert w osobnej kopercie opisanej jak do przetargu z dopiskiem wadium, w sekretariacie siedziby Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stepnica.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25