Przetargi.pl
BUDOWA NOWEGO PLACU ZABAW ORAZ REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W SUSZCU

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA NOWEGO PLACU ZABAW ORAZ REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W SUSZCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa nowego placu zabaw oraz remont i przebudowa istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Suszcu, realizowanego w ramach inwestycji pn. Projektowanie i budowa placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Budowa nowego placu zabaw o pow.: 201,82 m2, w całości wykonanego w nawierzchni bezpiecznej, który zostanie połączony funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącym placem zabaw (podlegającym remontowi i przebudowie w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, opisanego w pkt. 3.2.2) i zagospodarowaniem terenu. W ramach robót dotyczących nowego placu zabaw przewiduje się: - wyrównanie terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, - położenie bezpiecznej nawierzchni, - uzupełnienie trawnika, - instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, - wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - uporządkowanie terenu. Koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. Wyposażenie nowej części szkolnego placu zabaw obejmuje następujące urządzenia oznaczone w dokumentacji projektowej jako: 1) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych - urządzenie nr 1 2) Zjeżdżalnia typu Bambino - urządzenie nr 2 3) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych- urządzenie nr 3 4) Huśtawka ważka - urządzenie nr 4 5) Bujak sprężynowy typu Koniczyna - urządzenie nr 5 6) Skałka wspinaczkowa typu Maluch - urządzenie nr 6 7) Huśtawka - urządzenie nr 7 8) Ławki - wyposażenie placu nr 8 9) Kosze na śmieci - wyposażenie placu nr 9 10) Tablica informacyjna - wyposażenie placu nr 10 2. Remont i przebudowa istniejącego placu zabaw, w tym: - wykonanie nawierzchni bezpiecznej na pow. 93,60 m2 - wykonanie nawierzchni z trawy rolowanej na pow. 41,75 m2 W ramach robót dotyczących remontu i przebudowy placu zabaw przewiduje się: - usunięcie kolidujących zużytych urządzeń i utwardzeń, - wyrównanie terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, - położenie bezpiecznej nawierzchni, - położenie trawnika rolowanego, - instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, - wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - uporządkowanie terenu. Koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. Wyposażenie remontowanej i przebudowywanej części szkolnego placu zabaw obejmuje następujące urządzenia: 1) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych - urządzenie nr 3 2) Huśtawka ważka - urządzenie nr 4 3) Zestaw zabawowy - urządzenie nr 11 4) Karuzela - urządzenie nr 12 5) Bujak samochód - urządzenie nr 13 6) Bujak koń - urządzenie nr 14 7) Stoliki z siedziskiem - urządzenie nr 15 8) Ławka - wyposażenie placu nr 8 9) Kosze na śmieci - wyposażenie placu nr 9 10) Tablica informacyjna - wyposażenie placu nr 10 Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń i samych urządzeń zabawowych i innych urządzeń stanowiących elementy wyposażenia i zagospodarowania placu zabaw określa dokumentacja projektowa. Uwaga: Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw zabawowy może spełniać więcej funkcji, jednak nie mniej. Urządzenia zabawowe muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +;- 2% w parametrach (w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych urządzeń, jeżeli nie wpłynie to na rozwiązania określone w projekcie. Wyposażenie szkolnego placu zabaw obejmujące w/w urządzenia, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w dokumentacji projektowej oraz w pkt 3.2 Uwagi dla urządzeń rekreacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach