Przetargi.pl
Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW ogłasza przetarg

  • Adres: 65-044 Zielona Góra, ul. Wazów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4527700 , fax. 68 4527702
  • Data zamieszczenia: 2014-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
    ul. Wazów 42 42
    65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4527700, fax. 68 4527702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Wszelka kolorystyka materiałów, które wykonawca wykorzysta przy realizacji zamówienia zostanie uzgodniona na etapie podpisania / realizacji umowy. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia do Sali numer 5. W zakresie wykonania części budowlanej wykonawca jest zobowiązany ponadto dostarczyć i zainstalować (zamontować / uruchomić): 1) kabel zasilający (rezerwowy) pomiędzy rozdzielnią główną zakładu - budynek A, a rozdzielnią w budynku B (robót obejmuje montaż przełącznika typu agregat - sieć 125 A - 1 szt., montaż przełącznika typu DPX 125 A wraz z demontażem starego i niezbędnymi przeróbkami w rozdzielni - 1 szt., montaż rozłącznika typu RBK 125 A - 1 szt., montaż kabla typu YAKY 5x70 w korycie 60 m, montaż kabla HDG 3x1,5 m wraz z wyłącznikiem ppoż., wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych i ppoż. 2) kamery wewnętrzne sieciowe IP typu i7-C53430-IR 3 Mpx/HD1080 lub równoważne z zasilaczami i uchwytami typu, w holu i na wejściu do budynku A, w holu i na wejściu do budynku B, w holach przywindowych w budynku A - 17 szt. 3) kamery zewnętrzne sieciowe IP typu i7-C72430E-IR 3Mpx/HD1080 lub równoważne - 16 szt. 4) rejestrator 32 kanałowy IP 8HDD całkowicie kompatybilny z dostarczonymi kamerami, łącznie z niezbędnym oprzyrządowaniem sieciowym. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji zamówienia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (materiałów, urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności, rozwiązań technicznych) dla tych wymaganych przez zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń) wraz z ofertą. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. z dnia 2 października 2013 r., Dz. U. z 2013 r. poz. 1409z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. UWAGA! Zamówienie publiczne będzie realizowane na obiekcie czynnym służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania zamówienia z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów. Tym samym, wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty zostaną wykonane etapami, które zostaną wskazane przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach