Przetargi.pl
Budowa nawierzchni ulicy Mieszka I - etap I

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni ulicy Mieszka I - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa nawierzchni ulicy Mieszka I - etap I 1.Ulica Mieszka I jest drogą gminna. Posiada nawierzchnię tłuczniową na odcinku 300 m, na końcu drogi nawierzchnia trawiasta. Od ulicy B. Chrobrego krawędź drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej. Stan nawierzchni zły, kruszywo niezaklinowane, znaczne wyboje. Ulica zlokalizowana jest na działkach 1911/2, 1902/2. Przebudowa ma na celu podniesienie bezpieczeństwa i komfortu komunikacji uczestników ruchu, poprzez wykonanie na odcinku zabudowy jednorodzinnej po stronie prawej, ciągu jezdno - pieszego wraz z możliwością nawrócenia na wysokości ostatnich zabudowanych posesji. 2.UWAGA! Zadanie obejmuje wyłącznie wykonanie ciągu pieszo - jezdnego w kilometrze 0+260,00, bez ścieżki rowerowej na odcinku 0+260,00-0+481,07. 3.Zakres przewidywanych robót obejmuje: 1)Roboty przygotowawcze i ziemne. 2)Podbudowa i przygotowanie podłożona pod nawierzchnie chodników, poboczy i zjazdów. 3)Wykonanie nawierzchni ciągu jezdnego z kostki brukowej betonowej. 4)Ustawienie krawężników betonowych drogowych, najazdowych i obrzeży betonowych. 5)Wykonanie ścieków przykrawężnikowych. 6)Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 4.Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 4.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, -rozebranie istniejących elementów jezdni, krawężników, obrzeży betonowych, -ogrodzeń, przepustów, -rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej, -rozebranie chodnika z płytek betonowych 35x35x5 cm, -rozebranie nawierzchni z tłucznia. 4.2. Roboty ziemne: -roboty ziemne zmechanizowane - wykopy, -profilowanie i zagęszczenie podłoża. 4.3. Podbudowa: -wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego (o-31,5 mm) gr. 25 cm, -wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego (0-5mm) gr 5 cm. 4.4. Roboty nawierzchniowe: -wykonanie nawierzchni ciągu jezdnego z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, -wykonanie połączenia nowej nawierzchni z istniejącą. 4.5. Odwodnienie: -montaż studzienek ulicznych betonowych (śr. 500 mm), -wykonanie podłączeń z istniejącą siecią sanitarną (rurociągi PCV 160 mm), -wykonanie ścieków z betonowych prefabrykatów gr. 15 cm, -regulacja pionowa studzienek. 4.6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -montaż słupków na znaki typu A, B, C i D -opracowanie czasowej oraz stałej organizacji ruchu. 4.7. Elementy ulic i inne roboty: -ustawienie krawężników betonowych ulicznych z wykonaniem ław z oporem, -ustawienie krawężników najazdowych i leżących z wykonaniem ław z oporem, -ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, -ręczne formowanie nasypów i humusowanie skarp, -regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych i skrzynek zaworowych, -wywóz pozostałego gruzu wraz z utylizacją, -sporządzenie mapy wykonawczej. 4.8.Uzgodnienia branżowe: według potrzeb Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres, rodzaj poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiące załącznik do SIWZ. 2)Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu , wniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. 4)Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi projekt stałej organizacji ruchu i wniesie go w teren. 5)Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i po dokonaniu wizji oraz obmiaru na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć i skalkulować wszelkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty i prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wysokość i formy wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.200zł (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych). Zgodnie z art. 45 ustawy wadium może być wniesione w następujących formach: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium w pieniądzu. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Urząd Miasta Żagań BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. W tytule należy wpisać: wadium - budowa nawierzchni - Mieszka I. UWAGA. Wadium dla swej skuteczności winno się znaleźć na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w formie gwarancyjnej. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej późniejszy zwrot do wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty (we wspólnym opakowaniu - dokument wadium niezszyty/niespięty razem z ofertą). W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. 4.Zwrot wadium i jego ponowne żądanie. a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, gdyż takiemu wykonawcy, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zabezpieczenia żądano. b)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, o której mowa w pkt. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d)W przypadku wniesienia odwołania zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy; jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 5.Zatrzymanie wadium. a)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty (o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach