Przetargi.pl
Budowa muszli sportowo-koncertowej w miejscowości Turobin.

Gmina Turobin ogłasza przetarg

  • Adres: 23-465 Turobin, ul. Rynek 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6833343 , fax. 084 6833335
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turobin
    ul. Rynek 4 4
    23-465 Turobin, woj. lubelskie
    tel. 084 6833343, fax. 084 6833335
    REGON: 95036918400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turobin.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa muszli sportowo-koncertowej w miejscowości Turobin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa muszli sportowo-koncertowej w miejscowości Turobin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar Robót - załącznik do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SIWZ oraz Projekt budowlany - załącznik do SIWZ Zamawiający wymaga załączenie do oferty cenowej kosztorys budowlany wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą wartości elementów scalonych. Zamawiający informuje, że złożył wniosek o dofinansowanie budowy muszli z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - Odnowa i rozwój wsi. Wniosek został rozpatrzony pozytywnie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił tablicę informacyjną o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1974/2006 z dnia 15 grudnia 2006r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1698/2005 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) (Dz. Urz. L 368 z 23.12.2006, str. 15). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy i 18 miesięcy rękojmi od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Oferta winna być zabezpieczona wadium w formie określonej przez zamawiającego na okres związania ofertą. Ponieważ wadium powinno być wniesione najpóźniej do czasu składania ofert a bieg terminu związania ofertą zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, zabezpieczenie winno obejmować minimum 31 dni wliczając dzień złożenia oferty. Wadium może zostać wniesione w: 1]w pieniądzu na konto 60 8200 1047 2005 4700 0970 0001 Bank Spółdzielczy Krasnystaw O/Turobin. Za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego przed godziną otwarcia ofert, 2] poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3] gwarancjach bankowych, 4] gwarancjach ubezpieczeniowych, 5] poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium w innych formach niż pieniądzu winno zostać wniesione w sekretariacie Urzędu Gminy (pok. 14). Dopuszcza się, na własne ryzyko oferenta, dołączenie do oferty oryginałów poręczeń lub gwarancji. Warunki zwrotu lub zatrzymania wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ zapewniają możliwość dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji robót (sprzęt własny, dzierżawiony), b/ mają do dyspozycji personel techniczny zdolny do wykonania zamówienia w tym: osoby posiadające wymagane przez Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej oraz będące członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c/ wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ posiadają na realizację zadania środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena, b/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wypełniony formularz oferty - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2do SIWZ B. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ C. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VI. 1. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, ulgi, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 4. Uprawnienia kierowników robót (branża konstrukcyjno-budowlana i elektryczna) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej D. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w części VI pkt. C od 1 do 2 specyfikacji muszą być złożone przez każdego wykonawcę w tym przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera w imieniu wszystkich wykonawców łącznie. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa dla osoby uprawnionej do reprezentacji (lidera). Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r (Dz. U. Z 2006, Nr 87, poz. 605) Dokumenty wymienione w pkt. VI winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców upoważnienia do podpisania oferty. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turobin.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach