Centrum Ratownictwa Gliwice ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3019815 , fax. 032 3019814
- Data zamieszczenia: 2014-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Ratownictwa Gliwice
ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 3019815, fax. 032 3019814
REGON: 27772306300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc postojowych, placu manewrowego i drogi pożarowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc postojowych, placu manewrowego i drogi pożarowej przy ul.Bolesława Śmiałego 2 A i B w Gliwicach, na działkach nr 202, 203/2 i 235/1 wraz z odwodnieniem. Zadanie obejmuje budowę układu komunikacyjnego zawierającego: -57 miejsc postojowych (nawierzchnia z kostki betonowej), -strefę wejściową przed budynkiem (wejscie od strony Archiwum Urzedu Miejskiego), w formie rondka z możliwością podjazdu, -chodniki (nawierzchnia z kostki betonowej), -plac manewrowy dla straży pożarnej (tłuczeń), -utwardzenie pod wiatę, -odwodnienie terenu miejsc postojowych, placu manewrowego i drogi pożarowej. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, z tym zastrzeżeniem że z zakresu zamówienia wyłączone są prace projektowane do wykonania na działce o nr 235/2, obręb Nowe Miasto, jednostka ewidencyjna Gliwice. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Decyzji Nr 1154/2014 z dnia 08.08.2014 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania następujących prac dotyczących chodnika betonowego o szerokosci 3,20 m biegnącego wzdłuż budynku od wejścia głównego (do Archiwum Miejskiego) do istniejacej kostki betonowej przy wejściu do CRG (w wewnętrznym rogu budynku; powierzchnia zaznaczona kolorem czerwonym na rysunku poglądowym - Załącznik nr 8 do SIWZ): -skucia i rozebrania nawierzchni chodnika, rozebrania krawężników betonowych, wywiezienia gruzu, wykorytowania na głębokość 25 cm oraz wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych, wykonania nawierzchni chodnika z kostki betonowej w kolorze szarym- zgodnie z Przedmiarem robót- załącznik nr 5 do SIWZ; 2) wykonania następujących prac dotyczących ronda i drogi przy rondzie, miejsc postojowych, chodników, miejsca pod wiatę oraz placu manewrowego (teren zaznaczony zieloną obwiednią na rysunku poglądowym-Załącznik nr 8 do SIWZ): a) rondo i droga przy rondzie: - skucia i rozebrania nawierzchni, rozebrania krawężników betonowych, wywiezienia gruzu, wykorytowania na głębokość 50 cm oraz wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych, b) miejsca postojowe przy maszcie: - wykorytowania pod miejsca postojowe na głębokość 50 cm, wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych, c) chodniki: - skucia i rozebrania nawierzchni istniejących chodników, rozebrania istniejących krawężników betonowych,wywiezienia gruzu, wykorytowania zaprojektowanych chodników na głębokość 25 cm oraz wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych, d) miejsce pod wiatę o powierzchni 16 m2: - wykorytowania miejsca pod wiatę na głębokość 25 cm, wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych, e) plac manewrowy o powierzchni 400 m2: - wykorytowania placu manewrowego na głębokość 50 cm, wywiezienia ziemi i wykonania prac pomiarowych; 3) przekazania do utylizacji odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na swój koszt; 4) powykonawczego naniesienia zmian na miejskich zasobach geodezyjnych. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawcę na swój koszt i ryzyko wizji lokalnej i sprawdzenia terenu planowanych i wymaganych robót, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00. Dane techniczne podane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mają charakter podstawowych, wymaganych danych, które Wykonawca musi uwzględnić przy składaniu oferty,mając równocześnie na względzie zachowanie najwyższej staranności i profesjonalnego charakteru robót budowlanych. UWAGA 1: Mając na uwadze zasady ustawy Prawo zamówień publicznych użyte przez Autorów w zatwierdzonej dokumentacji projektowej wskazania na technologie, materiały i wyroby z podaniem nazw producentów należy traktować jako stanowiące wzorzec funkcjonalno-jakościowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający dopuszcza rozwiazania równoważne. Poprzez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie rozwiązania, materiały i/lub wyroby o nie niższych parametrach technicznych i nie gorszych funkcjach aniżeli wyszczególniono w dokumentacji projektowej (Załacznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych, Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania. Niniejsza informacja i oświadczenie stanowią integralną część SIWZ i przyszłej umowy. Wymagany termin gwarancji: 5 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27