Przetargi.pl
Budowa lądowiska dla śmigłowców - drogowe przejście graniczne w Hrebennem

Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5651812, 5652042 , fax. 082 5632262
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5651812, 5652042, fax. 082 5632262
    REGON: 00051429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lądowiska dla śmigłowców - drogowe przejście graniczne w Hrebennem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego lądowiska dla śmigłowców na drogowym przejściu granicznym w Hrebennem, jego uzgodnienie z Zamawiającym i Strażą Graniczną, uzyskanie pozwolenia na budowę, budowa lądowiska dla śmigłowców na drogowym przejściu granicznym w Hrebennem. Lądowisko ma pełnić funkcję innego miejsca przystosowanego do startów i lądowań statków powietrznych, o których mowa w art. 93, ust. 1 ustawy Prawo lotnicze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 23 2030 0045 1110 0000 0010 9980 w BGŻ OChełm z dopiskiem Hrebenne - lądowisko. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu, uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć w oryginale do oferty. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ukończyli z należytą starannością realizację 2 projektów polegających na zaprojektowaniu obiektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każdy i 2 projektów polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto każdy. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego projektu. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 PLN lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia wymagany warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt 2 muszą złożyć wszyscy wykonawcy, w tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 projektów polegających na zaprojektowaniu obiektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każdy i 2 projektów polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto każdy. b) dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach