Przetargi.pl
Budowa kontenerowej kancelarii w miejscowości Miłaków

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Żagańska 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Żagańska 6 6
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka nie posadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kontenerowej kancelarii w miejscowości Miłaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kontenerowej kancelarii leśniczego wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu. 1.2. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu: 1.2.1. Budowę budynku kancelarii 1.2.2. Budowę zjazdu na drogę gminną 1.2.3. Budowę utwardzonych dróg wewnętrznych oraz miejsc postojowych 1.2.4. Budowę chodnika pieszego, podestu wejściowego oraz opaski wokół budynku 1.2.5. Budowę przyłącza wodociągowego 1.2.6. Budowę szczelnego zbiornika na ścieki z przyłączem kanalizacji sanitarnej 1.2.7. Budowę energetycznej wewnętrznej linii zasilającej WLZ 1.2.8. Budowę osłony śmietnikowej 2. LOKALIZACJA I USYTUOWANIE BUDYNKU 2.1. Przedmiotowa budowa kancelarii leśniczego zlokalizowana jest na części dz. nr 370.1, w m. Miłaków, Gmina Nowe Miasteczko. 2.2. Projektowana kancelaria, usytuowana jest w południowej części dz. nr 370.1, przy drodze gminnej Żuków-Miłaków (dz. nr 27) oraz przy osadzie leśnej zabudowanej budynkiem leśniczówki, znajdującej się na dz. nr 370.2. 3. PROJEKTOWANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU 3.1. Budynek kontenerowej kancelarii leśniczego 3.1.1. Projektuje się budynek kontenerowej kancelarii leśniczego, parterowy, z dachem płaskim, zwieńczonym systemową attyką, nie podpiwniczony. Projektowana rzędna posadzki parteru wynosi 0,00 = 138,90 m n.p.m. Projektowaną rzędną parteru należy zweryfikować w trakcie realizacji inwestycji. Elewacja frontowa od strony południowej. Konstrukcja budynku kancelarii - kontenera - powinna dawać możliwość łatwego załadunku, transportu oraz wyładunku obiektu w całości, w przypadku zmiany lokalizacji. Ze względu na reżim technologiczny, kontener powinien zostać wykonany w warunkach fabrycznych i przetransportowany na miejsce budowy (montażu). 3.1.2 Wymiary, zestawienie powierzchni i kubatury długość........7,00 m szerokość...... 3,00 m wysokość ...... 2,96 m pow. użytkowa......18,38 m2 pow. zabudowy ......21,00 m2 3.2. Ukształtowanie terenu - roboty ziemne 3.2.1. Grunt z wykopów fundamentowych, wykopów pod korytowanie oraz projektowane uzbrojenie terenu, należy rozplantować na terenie działki. Zebrany oraz odłożony humus należy rozplantować jako wierzchnią warstwę terenu zielonego. 3.3. Projektowane uzbrojenie terenu - szczegóły w projektach branżowych 3.3.1. Projektuje się przyłącze wodociągowe do sieci gminnej wg warunków technicznych przyłączenia. 3.3.2. Projektuje się przyłącze kanalizacji sanitarnej do szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki. 3.3.3. Projektuje się wewnętrzną energetyczną linię zasilającą (WLZ) - wg warunków przyłączenia wydanych przez ENEA Operator sp. z o.o. 3.4. Projektowany układ komunikacyjny 3.4.1. Zjazd na drogę publiczną, teren utwardzony jezdny oraz miejsca postojowe Projektuje się zjazd na drogę gminną oraz teren utwardzony jezdny wg następujących uwarstwień (na gruncie rodzimym dogęszczonym): - min.10 cm (po zagęszczeniu) warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0.31,5 mm stabilizowana kruszywem bazaltowym 0.2 mm - min.15 cm (po zagęszczeniu) podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0.63 mm, - średnio ~15 cm nasyp (piasek średnioziarnisty) dogęszczony do Is = 1,00 - warstwa filtrująca oraz konstrukcyjna uzupełniająca, niezbędna dla kształtowania spadku - grunt rodzimy dogęszczony 3.4.2. Chodnik pieszy oraz opaska wokół budynku Projektuje się chodnik pieszy (szer. 1,5 m) oraz opaskę wokół budynku (szer. 0,5 m), wg poniższych uwarstwień (na gruncie rodzimym dogęszczonym): - 6 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej kolorowej - barwy jesieni - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - ok. 20 cm - podsypka z piasku średnioziarnistego, zagęszczona - grunt rodzimy dogęszczony Obrzeża chodnikowe na podbudowie betonowej. 3.5. Odprowadzenie wody opadowej z terenu utwardzonego oraz dachu budynku Odprowadzenie wody deszczowej na teren własny działki. 3.6. Miejsce na pojemniki na śmieci Projektuje się miejsce na 4 zamykane pojemniki do segregacji odpadów (odpady . śmieci bytowe, tworzywa sztuczne, szkło, makulatura) utwardzone kostką brukową betonową (uwarstwienia jak projektowane nawierzchnie piesze); odpady będą odbierane i utylizowane na podstawie umowy, przez specjalistyczną firmę. Ogrodzenie miejsca na pojemniki na śmieci z systemowych prefabrykowanych paneli ogrodzeniowych, o wysokości ok.1,2 m, jak pozostałe ogrodzenie. Od strony parkingu wolne dojście do pojemników. 3.7. Zieleń 3.7.1. Projektuje się jedynie niezbędną, wynikająca z zabudowy terenu, ingerencję w istniejącą zieleń. Planuje się pozostawienie istniejących drzew oraz w miarę możliwości krzewów ozdobnych. 3.8. Usytuowanie jednostki zewnętrznej klimatyzatora Projektowana jednostka zewnętrzna klimatyzatora zamontowana na ścianie zewnętrznej północnej budynku kancelarii 3.9. Ogrodzenie, furtki, brama 3.9.1. Projektowane ogrodzenie z systemowych prefabrykowanych paneli ogrodzeniowych, o wysokości ok.1,2m, wykonanych z drutu stalowego - drut min. ? 8.6.8 mm rozstaw drutu maks. 200x50. Elementy stalowe ogrodzenia ocynkowane ogniowo oraz malowane proszkowo w kolorze ciemno zielonym. Panele mocować, za pomocą systemowych obejm, śrub i nakrętek, do słupków systemowych wykonanych z rur stalowych - profili zamkniętych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo w kolorze ciemno zielonym. Słupki kotwić w stopach betonowych (beton B20). Słupki zabezpieczone antykorozyjne od góry i dołu kapturkami systemowymi. Przy montażu ogrodzenia należy stosować wszystkie zalecane systemowe akcesoria. Furtka stalowa, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo w kolorze ciemno zielonym, o wym. ok.1,1 (min. 1m w świetle) x ok. 1,2 m. Konstrukcja (rama) wykonana z profili stalowych odpowiednich do wielkości i ciężaru elementu, ocynkowanych ogniowo, zabezpieczonych antykorozyjnie, malowanych proszkowo w kolorze ciemno zielonym. Wypełnienie ramy w systemie jak panele ogrodzeniowe. Brama wjazdowa stalowa, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo w kolorze ciemno zielonym, o wym. ok. 4,0x1,2 m, rozwierna, dwuskrzydłowa, samonośna, wykonana w systemie jak panele ogrodzeniowe oraz furtki, z niezbędnymi usztywnieniami konstrukcji ram skrzydeł oraz odpowiednią wielkością słupków. Słupki do mocowania skrzydła furtki oraz skrzydeł bramy o wymiarach niezbędnych do przeniesienia ich ciężaru. 3.10. Bilans terenu 3.10.1. Powierzchnia zabudowy proj. budynku kancelarii.................................. 21,00 m2 3.10.2. Powierzchnia terenu jezdnego oraz miejsc postojowych utwardzonego tłuczniem kamiennym....................253,10 m2 3.10.3. Powierzchnia terenu pieszego (chodnik, podest wejściowy, opaska wokół budynku) utwardzonego kostką brukową betonową kolorową......24,20 m2 3.10.4. Zjazd z drogi gminnej (dz. nr 27) - kostka brukowa betonowa......12,80 m2 3.10.5. Powierzchnia osłony śmietnikowej - kostka brukowa bet. Kolorowa.....4,50 m2 3.10.6. Teren zielony (trawniki, krzewy, drzewa)...............................................284,30 m2 3.10.7. Powierzchnia terenu w zakresie opracowania...........568,70 m2 3.10.8. Ogółem powierzchnia działki 370.1.........................................................27,96 ha 3.10.9. Długość ogrodzenia........................ok. 62 mb 3.10.10. Szerokość furtki wejściowej................................... (min. 1m w świetle) ~1,2 mb 3.10.11. Szerokość bramy wjazdowej....................................................................4,0 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, Budowa kontenerowej kancelarii w miejscowości Miłaków 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 09:30 w dniu 02.06.2014 r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 09:30 w dniu 02.06.2014 r.- podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp), a oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 9. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację - Wadium wniesiono w innej formie. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 13. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach